Nå beror det lite på hur man har sitsen ochså (helt framdragen, eller langt bak).
Min sits er relativt långt bak på bilden ovan.
Dock får jag aldrig spakerna över växelspakerna, men har jag sitsen så langt fram att jag kan snurra den utan att justera längden, så er det veldig nära fram/back spaken när denna står i back läge.
Jag har som oftast min sits så jag får justera den fram/back för att komma rundt. (inte för att det er problem med spaker/armstöd, men for att sitsen tar i på vänstersidan (sitsens baksida mot skärmen).
Kom på at kranspakerna er på ca samma längd som kanten på sitsdynan, lite drygt det, eller där var man har kneet.
Så du kan ju kolla själv var din armer havner när du har dom langs med benen.
Ta med handen rundt kneskålen, så ser du hur det blir med armerna.
Här er en annan bild som visar lite bättre hur spakerna er forhållandet til sitsdynan. (Notera att even själva manöverspaken ochså böjer sig framöver, altså inte samma som en minispak som vel står rakt upp.)
Sen denna bild togs har jag som sagt backat ryggstödet et snapp, och senkt armstöden lite mer enn på bilden.
(Blir mer bekvämligt när armstödet pekar lite nedåt tycker jag, och lite bättre att se "högt" ut bakrutan när ryggstödet er lite mer bakåt, enn rakt upp/ner.)
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto