#455708Trevlig liten maskin! Verkar också som tillverkaren förstått att det är viktigt att föraren som ska medverka i produktfilmerna kan manövrera kran och maskin på ett bra sätt! Man har sett allt för många filmer på för övrigt bra maskiner men där föraren verkar helt vilse bakom spakarna och således förstör helhetsintrycket!
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
#460767Haha.. kolla runt 1:10 då hänger framhjulen i luften! Nej att köra åt andra hållet då är de tvärstopp
Samt lite fegt med halv lass och kort korta bitar, är de ens 2,5-2,6m eller vad har Bison från grind till sista banken?
Kaxigt men missvisande då de tydligt lagt igen värsta gropen som vi som var där på lördagen kunde beskåda. Hade Kranman grabbarna tagit sig upp på lördagen med fullt lass så hade de förtjänat min tumme upp men nu blir de så uppenbart att de tog till alla knep för att de vill jämföra sig med Alstor men än är de inte där.
#460828Om framhjulen hänger i luften måste ju midjan ta i i stenen och på min bildskärm så är det tydligt att så inte är fallet utan att framhjulen endast slirar i leran.
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).