hlb skrev:Tack alla för alltför snälla kommentarer. Robertberg, jag skulle gilla dig som granne. Du har ju kraftiga traktorer. Kan du inte sätta dragkrokar på fastigheten och spänna för. Koppla gärna på Erres också.
Haha.
Det hade varit riktigt kul.
hlb skrev:Tack alla för alltför snälla kommentarer. Robertberg, jag skulle gilla dig som granne. Du har ju kraftiga traktorer. Kan du inte sätta dragkrokar på fastigheten och spänna för. Koppla gärna på Erres också.
isteskog skrev:Kanske inte känts så bekvämt i hur vissa trådar utvecklats här på forat. Tyvärr har vissa spårat ut fullständigt men får fortsätta som vanligt. Det har nog lett till att vissa tidigare flitiga skribenter tröttnat..... Så skulle jag iaf känt som moderator på Skogsforum ( min åsikt)
Hoppas på fortsatt skrivande från Erre iaf, han har mycket att ge här på forat
Blivande snickare skrev:Ja, jag har ju varit borta en bra stund nu. Kanske dags att krypa till korset å erkänna att jag nog saknat många av er ändå..
Har en tid redan som den observante säkert noterat smugit omkring i skuggan här. Dags å träda fram antar jag, förhoppningsvis blir man inte stenad medesamma iallfall. Å det här känns som rätt tråd att börja i 😀