Gallring

Tråden om gallringsdagarna 2016

582 inlägg 218655 visningar 61 följer Svara, dela mm...   

Re: Tråden om gallringsdagarna 2016

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#404799 Det ser ju ut som jag är beredskapsledig just denna fredag så det blir en kombo av gallringsdag o hälsa på svärmor utanför Falköping :-BD

Malwa
Användarvisningsbild

Torbjörn Johnsen  
IMG_1472373945.608015.jpg

Idag blir det ett motionspass i gallringsskogen. Det behöver huggas upp ett par montrar till då flera företag hörde av sig i fredags om att delta. Den här bilden ör från Malwas jämförelsecell. Riktigt fin gallringsskog som kommer att se lite annorlunda ut den 23 september.

Användarvisningsbild

Tråden om gallringsdagarna 2016

Torbjörn Johnsen  
IMG_1472377200.580839.jpg

Smörhuggning!
Senast redigerad av Torbjörn Johnsen sön 28 aug 2016, 13:05, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

ananders  
#405067 Det är ju rent förbaskat vad många händelser kan samlas en och samma helg, nu plötsligt har jag 3 aktiviteter på lördagen och jag vill egentligen inte missa någon. Men familjen först så jag får lämna återbud till gallringsdagarna :cry: .

Användarvisningsbild

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#405068 Jo, det är ju viktigt att prioritera familjen emellanåt, särskilt då den stora familjen på skogsforum :wink:
/Niklas

snurra  
#405070 Skulle vara väldigt roligt att besöka detta , var tänkt att ta med ett gäng och resa ner, men kroppen vill inte

Hema  
#405123 Sådär, då har man anmält sig efter att ha fixat boende. Ev. samåkning kan vara aktuellt. Bilen utgår från Boråsområdet förbi Ulricehamn via R40 mot Bottnaryd, Mullsjö, Tidaholm är tanken. Falköpingvägen är längre tänker jag.
@rikard_e du ska fortfarande med och @zixten och @stektlök har ni bestämt er?

rikard_e  
#405147 Jag stannar inte över natt. Så tar egen bil upp.

Jag tänkte åka samma väg @Hema så vi kan väl mötas upp någonstans och åka samtidigt?

Hema  
rikard_e skrev:Jag stannar inte över natt. Så tar egen bil upp.

Jag tänkte åka samma väg Hema så vi kan väl mötas upp någonstans och åka samtidigt?

Absolut! :)

Användarvisningsbild

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#405156 Som det ser ut nu så blir det nog ingen resa av för mig, på tok för mycket annat i kalendern som skall hinnas med...
@hema

Hema  
Zixten skrev:Som det ser ut nu så blir det nog ingen resa av för mig, på tok för mycket annat i kalendern som skall hinnas med...
hema

Oki doki, ibland blir det så tyvärr.

stektlök  
Hema skrev:Sådär, då har man anmält sig efter att ha fixat boende. Ev. samåkning kan vara aktuellt. Bilen utgår från Boråsområdet förbi Ulricehamn via R40 mot Bottnaryd, Mullsjö, Tidaholm är tanken. Falköpingvägen är längre tänker jag.

Jag ska dit :)

Hema  
stektlök skrev:
Hema skrev:Sådär, då har man anmält sig efter att ha fixat boende. Ev. samåkning kan vara aktuellt. Bilen utgår från Boråsområdet förbi Ulricehamn via R40 mot Bottnaryd, Mullsjö, Tidaholm är tanken. Falköpingvägen är längre tänker jag.

Jag ska dit :)

Du får hojta till om du vill bli upplockad. :)

Användarvisningsbild

Sv: Tråden om gallringsdagarna 2016

Fredrik Reuter  
#405255 Hej,
Nu är det bråda dagar i gallringsskogen!
Jag har precis uppdaterat gallringsdagar med fler utställare, du hittar dem i första inlägget i denna tråd - Tråden om gallringsdagarna 2016 eller på http://www.gallringsdagar.se

Vi släpper också nu monterkartan för Gallringsdagarna, även den är på förstasidan, vill du ha zooma så kan du klicka på länken nedan.

http://gallringsdagar.se/images/gallrin ... rkarta.jpg

Det kan bli bra detta, eller vad tror ni?

TS
Användarvisningsbild

Torbjörn Johnsen  
#405257 Kinetic, LogMax och Nisula har tillkommit som utställare så nu är gallringsskogen helt fullpackad.

Annons:
FTG skogsvagnar
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).