mån 25 jul 2016, 18:55#400771
Fredrik Reuter skrev:Hej,
. Kan det vara att det varit fotbolls EM eller att det är Viasat som sänder mest av arrangeremanget?
Ja så kan det mycket vel vara.
Man började med det bästa först detta året, nämlig EM i Fotboll, sen just klart med tour the France.
Sen finns det ingen klara medaljörer för Norges del (förutom handbollsdamerna kanske), det handler ju stort sett bara om någon klarer sig vidare från nåt kval, heat.
Ni har vel större sjans för medalj med Svenskor, eller???
Nu er det vel TV2 som ska sända här i Norge, men det er skit samma, reklam hela tiden, med lite sport imellan. 😡
Först bud skulle varit att OS (ochså EM, VM i fotboll) skulle gå på reklamfria kanaler.
Alla denna reklamen gör mig tokig, och jag tapper mycket av interesset direkt.
EM var delt mellan NRK (inte reklam) och TV2 (reklam tv) här i Norge, och det första jag kollade var vilken kanal som skulle sända va.
Matcher på TV2 såg jag endast själv kampen, ingen ting före och efter, då det er snakk i typ 1 min sen 10min.reklam.
Valmet 665s/skogshytt, valtra-valmet 6400, XCG 230LC, Hanix H55DR/Naarva stegmaster, Kesla 102HD/kran 304T, Dalen 2054 vedmaskin+kisa stegmater, Igland wp2000, TR110 vedkutter, Jonsered 2054,-dolmar ps5000. Hva 42, Suzuki king quad 280cc