Öppna kategorin

"Miljöpartiet är ett islamistiskt parti"

11 inlägg 5562 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

"Miljöpartiet är ett islamistiskt parti"

Sweden-viking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#388317 En sorg att MP får bli tillhåll för islamister.

Det har öppnats en avgrund i Miljöpartiet.

Miljöpartiet som har betonat jämställdheten, verkat för kvinnans frigörelse och ville riva ner dem patriarkala strukturerna håller nu under Gustav Fridolins och Åsa Romsons ledning på att ta efter inslag från det reaktionära Muslimska brödraskapet.

Nu börjar massmedia rapportera objektivt, och berätta vad de olika partierna gör. Innan så har MP haft den förmånen att inte behövt svara på några besvärliga frågor, de har kunnat göra i princip vad de har velat. Massmedia har strykt dem medhårs under många år.

Men, sociala media har under alla dessa år rapporterat, och när massmedia, på olika sätt, försökt tysta den alternativa median, har dessa istället bara växt. Nu känns det som att massmedia har börjat inse det. Det är ingen idé att försöka mörka sanningen, för den kommer ändå fram..

Så nu har de börjat, så sakteliga, börjat jobba som de ska. Rapportera sanningen och rapportera den objektivt. Så nu har man slutat stryka MP medhårs, nu ska sanningen fram. Och detta är MP inte beredda på. Ska bli intressant att se hur lång tid det tar, innan MP kryper under 4%-spärren.

Ser just nu på Uppdrag Granskning. Där framkommer att den svenska modellen nu slutligen havererat. Sveriges byggarbetare får allt tuffare villkor. I stil med transportbranschen är den utsatt för massiv lönedumpning på grund av en sanslös invandrings och splittringspolitik. Löner kring 20 kr per timme är inte ovanliga. De svenska arbetarna borde revoltera medan tid är. Snart är det för sent.

Att följa händelserna i MP är tragikomik på hög nivå.
Jisses, ska man skratta eller gråta?



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: "Miljöpartiet är ett islamistiskt parti"

axwell  
#388327 Det kommer mera...................
http://www.expressen.se/nyheter/mp-fors ... ssandning/

Användarvisningsbild

Re: "Miljöpartiet är ett islamistiskt parti"

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#388647 Islamister kan ha infiltrerat Mp http://www.dn.se/nyheter/sverige/forska ... jopartiet/
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: "Miljöpartiet är ett islamistiskt parti"

Sweden-viking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#388682 Ordet miljötaliban har onekligen fått ytterligare en dimension.

Intressant att konstatera hur pk-maffian skjuter från höften och ändå lyckas fälla den ene efter den andre av skabbrävarna som sprider politiska sjukligheter omkring sig.
Många grattis från mig till en lyckosam skyddsjakt.

Mp bör dra sig tillbaka och rannsaka sin ideologi och partiprogram! Att välkomna ALLT och ALLA har vissa ordningsregler med sig! Sverige säger sig vara en demokrati, men alla de som kommer hit har annan kulturell insikt och syn på demokrati. Vore kanske på plats att granska värderingar djupare.
Vore bättre om svenska naiva kvinnor slutade hälsa på muslimer. Själv är jag lite svårt kluven över att man inte vill ta alla i hand. Jag skulle t.ex. aldrig vilja ta miljöaktivister eller Stefan Löfven i hand.
Löfven har totalt svikit sina arbetarrötter med instegsjobb och snabbspår. Det innebär i klartext. Att svenska ungdomar och arbetslösa. Får se invandrare gå före i kön till arbete. Med subventionerad lön från staten. Där arbetsgivare drar fördel av statsministerns idioti att sätta svenskar på pottan. Det är den största svikaren av alla socialdemokrater som någonsin varit i regeringsställning. Tvi #"@n.
Socialdemokratin har under flera år motarbetat landsbygdsutveckling och äganderättens betydelse. Dessutom har man haft ett intimt samarbete med extremvänstern och diverse terrororganisationer. Hur var det med tvångssteriliseringen egentligen? Hur har det varit med samröret med vänsterpartiet som har en intim ideologi med Stalins blodiga kommunism?

Man kan spekulera om det till nästa val finns ett "islamistiskt parti" som ska försöka etablera sig.
Möjligen kan Omar Mustafa, Mehmet Kaplan,Yasri Khan Jaabar Amin med flera vara aktuella för en sådan politisk konstellation.Eftersom det finns många islamister i Sverige är det enbart en tidsfråga innan detta scenario blir verklighet.Det är en oviss och farlig utveckling Sverige går till mötes.De som vill bromsa denna utveckling blir tyvärr kallade för rasister.

Trodde aldrig jag skulle behöva uppleva detta enorma förfall av Sverige och politiken!
Ångesten för barns och barnbarns framtid och liv topprider oss allt värre varje dag...

Måste säga att vare sig allianspartierna, S, V eller MP kan rehabilitera sig och media har allmänt åstadkommit stor skada genom att undanhålla sanningarna och istället beskrivit en idylliserad och falsk verklighet som förvridit huvudet hos väljarna som blivit oförmögna till kritisk granskning!

Det finns en sak som skrämmer mig mer än något annat. Det är förslaget om att låta nyanlända (islamister)praktisera på svenska myndigheter. Hur kan man bara ens tänka så?? Med tillgång till passerkoder och inloggningskoder till myndigheters olika byggnader och system så bäddar man för osund infiltration och möjlighet att förgöra hela det svenska samhället. Är det någon mera än jag som blir livrädd??

:D :D :D

   TS
Användarvisningsbild

Re: "Miljöpartiet är ett islamistiskt parti"

Sweden-viking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#389374 Kamal al Rifai, ledamot i MP Burlöv, har bjudit in den salafistiske och konservative imamen Salman al-Ouda till Malmö.
al-Ouda förespråkar sharialagar och ska ha varit en inspirationskälla till Usama bin Ladin.
"Inspiration för Usama bin Ladin"
Salman al-Ouda, från Saudiarabien, förespråkar sharialagar och har pekats ut som en inspirationskälla för islamistiska extrema grupperingar – bland annat terrorgrupperna al-Qaida och IS.
– Han var en inspirationskälla för Usama bin Ladin. De tillhörde en grupp som kritiserade den saudiska regimen för att den inte levde upp till sina höga ideal.

Derya Uzel Senir är ersättare i Stockholms kommunfullmäktige och ledamot i arbetsmarknadsnämnden. Inför valet 2014 lovade hon att hon och hennes parti skulle arbeta aktivt för att motverka ett erkännande av folkmordet.
– Miljöpartiet kommer att arbeta för att beslutet inte ska verkställas i regeringen. Jag själv kommer även att driva den frågan, sa hon i Turkiska ungdomsförbundets valspecial 2014.
Löftet går totalt emot partiets linje om att folkmordet ska erkännas av regeringen.

   TS
Avatar Fallback

Re: "Miljöpartiet är ett islamistiskt parti"

mannen  
#389376
Sweden-viking skrev:Kamal al Rifai, ledamot i MP Burlöv, har bjudit in den salafistiske och konservative imamen Salman al-Ouda till Malmö.
al-Ouda förespråkar sharialagar och ska ha varit en inspirationskälla till Usama bin Ladin.
"Inspiration för Usama bin Ladin"
Salman al-Ouda, från Saudiarabien, förespråkar sharialagar och har pekats ut som en inspirationskälla för islamistiska extrema grupperingar – bland annat terrorgrupperna al-Qaida och IS.
– Han var en inspirationskälla för Usama bin Ladin. De tillhörde en grupp som kritiserade den saudiska regimen för att den inte levde upp till sina höga ideal.

Derya Uzel Senir är ersättare i Stockholms kommunfullmäktige och ledamot i arbetsmarknadsnämnden. Inför valet 2014 lovade hon att hon och hennes parti skulle arbeta aktivt för att motverka ett erkännande av folkmordet.
– Miljöpartiet kommer att arbeta för att beslutet inte ska verkställas i regeringen. Jag själv kommer även att driva den frågan, sa hon i Turkiska ungdomsförbundets valspecial 2014.
Löftet går totalt emot partiets linje om att folkmordet ska erkännas av regeringen.


http://www.expressen.se/kvallsposten/mp ... ns-mentor/
http://www.expressen.se/nyheter/derya-u ... olkmordet/

Kastar in länkar till sidorna som ovanstående text kommer ifrån. Lånar man text ifrån någon tycker jag att man ska stå för det och visa vars man tagit ifrån.

Användarvisningsbild

Re: "Miljöpartiet är ett islamistiskt parti"

vetinte  
#389413 Detta "problemet" har varit känt sen länge. Norge visade en dukumetär o detta redan 2010. (Länkar nedan. Startar man första länken går dom andra i fölgd). Om någon e intreserad.
Att det finns i Sverige o innom alla partier o myndigheter borde kanske inte förvåna folk. De som är förvånande e väll snarare att ingen vågat tala om det. Och ifrågasätta vad det kan ha för inverkan på framtiden.








Användarvisningsbild

Re: "Miljöpartiet är ett islamistiskt parti"

vetinte  
#389420 Tja man stöter på saker i landet fortare än man anar.
http://www.expressen.se/kvallsposten/mp ... ns-mentor/

Användarvisningsbild

Re: "Miljöpartiet är ett islamistiskt parti"

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#390261 Stefan Ljungdal: "Miljöpartiet är ett enfrågeparti utan svar" http://ja.se/artikel/50516/enfrageparti-utan-svar.html
/Niklas

Avatar Fallback

Re: "Miljöpartiet är ett islamistiskt parti"

husqvarna_med_sthil  
#390273 Man får vara glad att sådant här kommer till ytan. Vi skogsägare har dessutom bara att vinna om mp får på nöten, de har inte monopol på miljöpolitik, tack och lov utan miljöarbetet kan fortsätta att utvecklas utan dem anser jag.

Samtidigt kan jag inte låta bli att fundera vad det är som händer. Varför gör man si eller så, från media tex för något plötsligt uppvaknande lär det knappast vara. Såg utfrågningen hos KU med lövén som frågemottagare. Slutsatsen blev att man för en dubbel agenda, en som man marknadsför och sedan vad man verkligen gör, det var fler frågor än vice stadsminister som helt plötsligt inte var ställföreträdare. Detta hade man informerat talmannen och kungen om.

Jag undrar vad som är på väg att hända egentligen, "vad är det man inte vet" - känsla.

Användarvisningsbild

Re: "Miljöpartiet är ett islamistiskt parti"

Sweden-viking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#390274 Nu vill utbildningsminister Gustav Fridolin (MP) hålla distans till språkrörskollegan och vice statsminister Åsa Romson (MP) för att själv kunna klamra sig kvar vid den rejält avlönade makten.
http://www.helahalsingland.se/opinion/l ... hetsprofil
Det påminner en om kriminologen, författaren och professor Leif GW Perssons beskrivning av Fridolin som en "liten orm". Det framförde GW Persson redan 2014 i en öppenhjärtig intervju med Expressen.
GW Persson säger i intervjun, apropå valresultatet 2014, att det förmodligen "lär visa sig" i framtiden att karriärpolitikern och ministern är en orm. Han fick en motfråga om han själv har träffat Fridolin.
– Det kan du ge dig fan på att jag har, det är därför jag vet att det inte är en bra människa. En riktig liten orm, svarade professor Leif GW Persson till Expressen.
http://www.expressen.se/nyhete...

Men vän av ordning frågar hur många dumskallar kan det rymmas i ett och samma parti och hur infernaliskt infiltrerat av vrickade muselmaner är detta, av den notoriske fylltratten Gahrton grundade, parti?
Muselman religionen bör detta stackars rike beskyddas från.
En förtryckarideologi, som nu även svårt plågar vårt kära land.
Sverige går nu med stormsteg mot en katastrof.
Dumheterna blir bara värre.
I jordens godaste land är sjukvård, skola, äldreomsorg, socialtjänst, polis, rättsväsen, pensionssystemet mm och flera andra samhällsnyttiga funktioner, nära kollapsens rand.
Samtidigt lägger man en död mans hand över landsbygden och dess nödvändiga utveckling.
Monstermegafonerna dånar dock oavbrutet om "utmaningar" och om bara Sverige "tar sitt ansvar", så ordnar sig allt.
Det sparas överallt, men samtidigt skränar de sinnesrubbade i skränig kör: "Sverige är ett av världens rikaste länder".
Trots att Integrationen är ett absolut och totalt fiasko.
Miljarderna pumpas som med en flodspruta rakt ner i ett svart hål.
Hur mycket dumheter skall Sveriges landsbygd tvingas uppleva och hur många "friluftsturister" skall landsbygden tvingas ta emot innan miljötalibanerna lyfts upp, bärs ut och aldrig återkommer?

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).