Hoppas denna blir lika läsvärd som din förra långkörare
Snickare som fuskar i skogen ungefär 5 månader om året.

jannee skrev:Om det är snö vill säga syns det INTE alls där jag kört EN gång med traktor och vagn, däremot blir det FINA promenadstigar där basvägarna är. Har men en traktor som är smalare än 2 meter och inte alltför mycket sten behöver man inte ens tänka vad man lägger stickvägarna, nu är inte terrängen sådan utan sten på sten och där man vill köra står det finaste trädet![]()
Jag kör en liten sväng och när jag kommer till avlägget har jag runt 5 till 6 lösmeter massaved med mig. Hur många lass blir det med häst och kälke![]()
Två år efter jag gallrat finns inte ett spår efter mina utkörningar förutom basvägarna som är perfekta småstigar. Å andra sidan funderar jag nu i stället på att hyra in en H8 och i stället ta familjen med mig och dra till Thailand.
Föredrar nog mer smaken av en iskall Chang gentemot lukten av hästskit
.Seb macahan skrev:Rubriken säger väl allt?
Vintrarna är ju inte helt tillförlitliga här ner så vi får se hur det går med släpa, eventuellt behöver jag få tag i en lunningsbalk på hjul. Tips mottages gladeligen då inte internet-världen direkt är sönderannonserad av firmor som bygger sådan utrustning (Österby Smedja & SJM känner jag till)