Socialt (mer om oss)

Gräsänkling - vad göra

38 inlägg 24090 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Gräsänkling - vad göra

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#345244
halvproffs skrev:Va härligt och gott! Låter som du blivit kry igen. Blir en bra uppladdning inför jakten :-BD


Ja, tänkte på dig, du gav ju mig en utväg förut! Men lite för kort om tid för att snylta på din vänskap denna gång!
Jo, jag är på god väg men du kan inte ana hur långsamt det går. När man är van att gå med sågen upp för backen i ett svep, så tar det utan last fortfarande en paus mitt i. Till kojan alltså!

   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Gräsänkling - vad göra

TheJo  
#345647 Räknas det som gräsänkling om man själv åker bort (eller ja, mer hemma än i skogen kan man väl inte vara)?

Lagt ett par timmar på att röja fram och snitsla det jag inte ska fälla på i vinter :roll:
Precis ätit lunch med Ruffriders på full volym i bakgrunden.
Nu ska jag ut en vända med fyrhjulingen.
Ikväll blir det öl :)

Användarvisningsbild

Re: Gräsänkling - vad göra

halvproffs  
#345771
Uvskogen skrev:
halvproffs skrev:Va härligt och gott! Låter som du blivit kry igen. Blir en bra uppladdning inför jakten :-BD


Ja, tänkte på dig, du gav ju mig en utväg förut! Men lite för kort om tid för att snylta på din vänskap denna gång!
Jo, jag är på god väg men du kan inte ana hur långsamt det går. När man är van att gå med sågen upp för backen i ett svep, så tar det utan last fortfarande en paus mitt i. Till kojan alltså!


Den här veckan har varit fullt med saker att laga/fixa till inför älgjakten mm. Här var det inte gräsänklingblues utan precis tvärtom. Tog in på Tällberg Spa och resort Fre-lördag med 3-rätters middag, frukostbuffe och 50 minuters. massage. Är det Sveriges finaste plats? Visade frugan var du bor. Hade ej tid att svänga in då vi beställt middagen ganska tidigt. Att det ofta är tidsbrist? Skulle även varit till Rönnäs för att hälsa på där om tid funnits. Nu väntar älgjaktsmöte på mig och skitjakt på alla er skrockfulla och resten önskar jag god jaktlycka!

Användarvisningsbild

Re: Gräsänkling - vad göra

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#354829 Så var det dags igen! Men har lärt mig nu, sådana här tillfällen ska utnyttjas till att lyssna på musik! Av den sort man gillade när man var mellan 10-15. Hur kul som helst. Dessutom med en kopp the eller nån kall öl eller ekvatorseglare, allt funkar. Så lite BTO och Ten Years After med mera! :)

   TS
Avatar Fallback

Re: Gräsänkling - vad göra

Blivande snickare  
#354835 Du verkar ha hittat rytmen Uven, kul! :)
Passa på att rocka loss nu då! \M/ \M/

Användarvisningsbild

Re: Gräsänkling - vad göra

machonisti  
#410091 Nu är jag en del av tråden själv. Mina stora planer på evenemang är smulade till sand. Förhoppningar på att kompisarna skulle ut och fiska grusades av vädret.
Min barndomsvän har glidit iväg...
Finner inget annat än att ta ett samtal med psykologen...
Ahhh!
Blandat med nåt gott blir allt lite bättre.

Användarvisningsbild

Re: Gräsänkling - vad göra

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#515181 Nu var det dags igen! Men inga problem med aktiviteter denna gång. Bara ner i nya maskinhuset och "greja"[emoji2] Sen fick jag hem den här igår också, redan gjort 60 mil[emoji1]

   TS
Användarvisningsbild

Re: Gräsänkling - vad göra

totte  
#515271 :grin: :grin: :grin:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).