Öppna kategorin

Jättestor Rödhake

5 inlägg 2217 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Jättestor Rödhake

Hammaren  
#326962 Jag måste berätta en kul grej som hände i skogen idag, innan jag började röja så gick jag och kollade upp rågången, då kom en Rödhake och satt sig på en kvist en meter ifrån mig, den vred på huvudet och granskade mig noga, sedan när jag flyttade mig så följde den efter och höll sig metern ifrån mig :smile: då slog det mig! Den trodde antagligen att jag var en jättestor Rödhake i min orangefärgade röjjacka! :surp: :grin:



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Jättestor Rödhake

Fredrik Reuter  
#327063 Samtidigt på rodhakeforum.bird
Rodhake-i-ragang skrev:Grabbar! Idag mötte jag vår Gud! Satt som vanligt i min rågång och spanade och då dök Han bara upp! Försökte få kontakt och följde efter honom, visst, han kollade lite på mig och såg glad ut men sedan bara drog han! Det var helt Awesome!


:-B

Användarvisningsbild

Re: Jättestor Rödhake

T Landström  
#327069
Fredrik Reuter skrev:Samtidigt på rodhakeforum.bird
Rodhake-i-ragang skrev:Grabbar! Idag mötte jag vår Gud! Satt som vanligt i min rågång och spanade och då dök Han bara upp! Försökte få kontakt och följde efter honom, visst, han kollade lite på mig och såg glad ut men sedan bara drog han! Det var helt Awesome!


:-B


:))

Avatar Fallback

Re: Jättestor Rödhake

Blivande snickare  
#327097 =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Jättestor Rödhake

Hammaren  
#327101
Fredrik Reuter skrev:Samtidigt på rodhakeforum.bird
Rodhake-i-ragang skrev:Grabbar! Idag mötte jag vår Gud! Satt som vanligt i min rågång och spanade och då dök Han bara upp! Försökte få kontakt och följde efter honom, visst, han kollade lite på mig och såg glad ut men sedan bara drog han! Det var helt Awesome!


:-B

Den bjuder jag på. :wink:

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).