Öppna kategorin

Valårstråden där vi går helt bananas ! ?

998 inlägg 352909 visningar 38 följer Svara, dela mm...   

Re: Valårstråden där vi går helt bananas ! ?

skogshasse  
totte skrev:Det här börjar dra iväg mot invandrarfientlighet och en diskussion som ligger klart utanför gränsen för vad vi tillåter. Att börja ställa folkgrupper mot varandra är inte OK i detta forum.

Diskutera politik är OK, men om det börjar dra mot invandrarfientlig propaganda så kommer vi att sätta stopp.

kan du ge några exempel på vad du tycker är invandrarfientlighet för det mesta som jag har läst ser jag som fakta

Elmia

Valårstråden där vi går helt bananas ! ?

Anders_S  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
stektlök skrev:Hur länge tror ni de dröjer innan hö och vä blocken blir osams och uppgörelserna går i stöpet ?

Jag tror det faktum att SD nu ses som det enda oppositionspartiet kommer göra att man kommer provocera fram en konflikt för att kunna motivera ett brytande av överenskommelsen. SD kommer vinna många väljare på det här och det kommer svida som fan för sjuklövern. När det sjunker in så kommer oron i sjuklöver och då framför allt på i den högra falangen att göra att man vill bryta.
Det tar nog minst ett år innan något händer i alla fall....det är vad jag tror i alla fall.

stektlök  
#309754 Jag tror det går åt pipan när blå teamet inser att dom inte kommer bli största minoritet på länge.
Då faller alla uppgörelser och Batra letar sätt att komma i majoritet !

TS

Bosse1  
vetinte skrev:Ni må tycka vad ni vill om mig.
Men faktum är att Sverige och era fastigheter inte är under eran kontroll.
Äganderätten är under all kretik och majoriteten av Svenskarna tycker det är okej.
Lever ni, eller dom som lever efter tron/övertygelsen att det är okej lever gott ett tag till. Men era barn etc ?
Framtid va e de ?
Nja där finns diverse hot gentemot "erat" i Sverige.
Vill ni verkligen lämna efter er det arvet till era efterkommande ?
Vist skog går att få värme i stugar ur........
Går att jaga i för mat.........
Men staten Sverige !? O däs "utvekling"...........
Vill ni att era barna skall ta över era fastigheter i en sådan framtid som landet går till mötes ? Eller riskerar iaf ?
Patetiskt att Svenskar låter underkasta sig sin egen undergång.
Med motot "Svenskar finns inte".

Tror nog bildebergarna främjar fas 6.

Som Peter Sutherland uttrycker sig: Invandring är "en viktig dynamik för ekonomisk tillväxt" för vissa EU-länder men att "det är svårt att förklara det för medborgarna i dessa länder".

https://bojkottaaftonbladet.wordpress.c ... bal-forum/

Användarvisningsbild

vetinte  
Bosse1 skrev:
vetinte skrev:Ni må tycka vad ni vill om mig.
Men faktum är att Sverige och era fastigheter inte är under eran kontroll.
Äganderätten är under all kretik och majoriteten av Svenskarna tycker det är okej.
Lever ni, eller dom som lever efter tron/övertygelsen att det är okej lever gott ett tag till. Men era barn etc ?
Framtid va e de ?
Nja där finns diverse hot gentemot "erat" i Sverige.
Vill ni verkligen lämna efter er det arvet till era efterkommande ?
Vist skog går att få värme i stugar ur........
Går att jaga i för mat.........
Men staten Sverige !? O däs "utvekling"...........
Vill ni att era barna skall ta över era fastigheter i en sådan framtid som landet går till mötes ? Eller riskerar iaf ?
Patetiskt att Svenskar låter underkasta sig sin egen undergång.
Med motot "Svenskar finns inte".

Tror nog bildebergarna främjar fas 6.

Som Peter Sutherland uttrycker sig: Invandring är "en viktig dynamik för ekonomisk tillväxt" för vissa EU-länder men att "det är svårt att förklara det för medborgarna i dessa länder".

https://bojkottaaftonbladet.wordpress.c ... bal-forum/

Jodå jag har allt läst den jag mä.
Men som det ser ut med "utveklingen" av annan ideologi så tror jag inte att härrarna i Bildeberg har/kommer att få så mycket att säga till om.
Utan det är andra regler som kommer att gälla.
Och det betydligt fortare.
Ideologin islam är mycket efektiva med att driva igenom sina uppsatta mål. Och det mer eller mindre utan motstånd eller ifrågasätanden. Utan snarare tvärt om.
Med detta sagt så vill jag också säga att det inte är all muslimer som är troende koranideologin.
Likväll som inte alla kristna är troende bibelidiologin.

Anders_S  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 

Jim_the_one  
#310189 Ojoj nåt läsvärt på SvD, det händer ju inte varje dag.

Användarvisningsbild

totte  
#310366 Nu brakade islamhatet loss här igen, just när alla fredliga normala muslimer som minst behöver bli dragna över en kam med de galna extremister som drabbat Frankrike. Vi tolererar inte detta! Jag låser tråden för tillfället eftersom detta knappast har med valåret att göra.

Förtydligande: De inlägg jag syftar på är borttagna från tråden.
Senast redigerad av Fredrik Reuter tis 13 jan 2015, 21:58, redigerad totalt 2 gånger. Anledning: Ej editerat, bara redigerat för test, 2ggr nu.

Annons:
Vreten skogsvagnar
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).