Socialt (mer om oss)

Iphone , Eriksson , samsung, cat telefon

7 inlägg 5093 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Iphone , Eriksson , samsung, cat telefon

öronbak  
#309557 Hej!!

En fråga här på skogsforumet.
Hur många här skulle inte klara sig utan sin Mobil ??
Är du beroende av den eller kan du inte leva utan den? :roll:



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Iphone , Eriksson , samsung, cat telefon

Äboda  
#309558 Det är klart att det går att klara sig utan den, det gick ju förr. Men den är onekligen bra att ha till mycket.
Idag har jag hållit i motorsågen hela dan, telefon har fått vara i bröstfickan.

Användarvisningsbild

Re: Iphone , Eriksson , samsung, cat telefon

rokon  
#309560 Nej jag är inte beroende av min Mobil och skulle klara av att leva utan den då jag redan har gjort det under större delen av mitt yrkesverksamma liv.
Men det skall jag kanske ändra på under den resterande delen av livet då det finns bra grejor. Men min osmarta mobil stimulerar inte till pillande i någon större utsträckning.

Avatar Fallback

Re: Iphone , Eriksson , samsung, cat telefon

elis  
#309565 Jag är beroende sedan vi sa upp vårt fasta abb. Bra redskap i jobbet också, fota saker man ej ser långt ned i maskiner, notera mått mm på foton, surfa å kolla reservdelar, telefonnummer mm, notera gjorda underhåll mm mm mm.
När jag tänker efter borde min ag köpa en ny till mig då jag använder den mer i arbetet än hemma. :wink:

Avatar Fallback

Re: Iphone , Eriksson , samsung, cat telefon

Blivande snickare  
#309630 Utan mobilen slipper jag inte in på forumet under dagen så nog har jag väl ett litet beroende.. 😈 :roll: :grin:

Användarvisningsbild

Re: Iphone , Eriksson , samsung, cat telefon

Kse  
#309651 Jag är helt beroende av mobilen, funkade nog bra utan på stenåldern men inte idag.

Ringer ca 20-30 samtal om dagen, gör bankärenden, mailar, skickar sms, håller koll på kalendern, läser text tv, kollar vädret, använder som väckarklocka, googlar efter de ena och det andra, beställer delar, använder som bil gps och ibland i skogen, Swishar pengar, Whats appar med polarna, stremar musik hemma, i bilen och i maskinen, tar bilder, använder som fjärrkontroll till appel tv, använder som anteckningsblock, skickar tillfälliga koder till ytterdörren om grannen ska in i huset, slösurfar, bloggar,
Pluggar teori för C kort, håller koll på KVD, Blocket via appar, använder miniräknaren, filmar mm mm.

Avatar Fallback

Re: Iphone , Eriksson , samsung, cat telefon

rikard_e  
#309662 Har en Cat b15
Ringer,och har smskontakt med vänner som bor längre bort, kollar vädret och tar mycket bilder.
Hade klarat mig med en walkie-talkie då jag var ute och högg i skogen.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).