Öppna kategorin

Nu tar de livet av folk

5 inlägg 3582 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Nu tar de livet av folk

Jim_the_one  
#277120 http://www.svd.se/nyheter/inrikes/man-d ... 450898.svd


Sen ligger dom säkert bakom den totalt värdelösa ändringen av postkoderna, någon brevbärare får gärna övertyga mig om att det har blivit bättre för dom.

Bara massa dravel å tjöt från dom tycker jag.

Har iof en gammal klasskamrat vars mor å far vann en ny bil, dock strax före ändringen av postkoderna.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Nu tar de livet av folk

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#277133 Dom kan väl knappast anses vara skyldiga till ett hjärtstopp i publiken....

Användarvisningsbild

Re: Nu tar de livet av folk

Hammaren  
#277138 Inte en postkod lott kommer in i mitt hus, dom sponsrar naturskyddsföreningen med flera miljoner om året,
som i förlängningen ser till att snart är man utan både arbete (skogen) och fritidsutövning,(jakt). Detta är min personliga ståndpunkt.

Användarvisningsbild

Re: Nu tar de livet av folk

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#277143 I Sverige heter det faktiskt postnummer. Postkoder finns bara i engelskspåkiga länder.

Avatar Fallback

Re: Nu tar de livet av folk

jannee  
#277146 Ett av många sätt att lura av pengar från dumma svenskar. Post (lotteriet) är ett av de lotterier som ger MINST pengar tillbaka på satsat kapital.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).