lör 14 dec 2013, 01:05#250022
Även denna dag har vi vandrat lite upp och ner i listan men har nu landat på en
24:e plats.
Våra skogliga kompanjoner ”Vi som jobbar i skogen” verkar glida lite neråt i listan från att ha legat stabil på en 19:e plats har man nu rasat ner till en 22:a plats.
Avståndet till dom har sakta men säkert minskat dag för dag och nu när vi går in i skogsforums ”högtid”, lördag och söndag så tror jag att vi blir livsfarliga.
Det är nämligen då som vi är som mest aktiva på skogsforum, det saknas en tusenlapp så är vi i kapp och det tror jag nog att vi grejar utan problem.
Musikhjälpen sprängde i dag
10 miljonersvallen och jag hade hoppats att vi skulle spränga vårt rekord sen förra året på 13000 kr idag men vi nådde inte ända fram, vi tar det i morgon.
Ni som inte riktigt har hängt med i veckan kanske har missat att vi i år lottar ut fina priser.
För varje hundralapp du skänker till vår digitala insamlingsbössa får du en lott och är med i dragningen, du måste dock skicka den kvittens du får som retur till admin för att det ska gälla.
Du kan vinna en exklusiv provkörning av nya Ponsse Scorpion. Hur, var och när gör vi upp vid eventuell vinst.
En ny glänsande Husquarna 550 xpg triobrake finns också på prisbordet, och ärligt talat, när tror ni att ni kommer ha en bättre chans till att kamma hem en 550 för etthundra svenska risktaler?
Kastar man ett getöga på hur mycket pengar vi har fått in och delar det med potentiella lotter kan man snabbt räkna ut att oddsen är många gånger bättre att vinna än i vilket lotteri som helst.
Här finns mer info om priserna.
musikhjalpen.phpSkänker pengar gör du enklast genom att klicka på länken nedanför för att komma till vår digitala insamlingsbössa.
http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/skogsforumKom ihåg att varje bidrag räknas, stort som litet.