Öppna kategorin

Vill inte dela!

14 inlägg 6508 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vill inte dela!

elis  
#239575 Blir väldigt less på allt pop up, både här och där. Nu har det dykt upp en share-list längst ned i fönstret, jag är sådan att jag kan i inte låta bli att klicka bort eländet. Det ligger i min personalitet. Snälla ta bort eländet, lr kan jag välja bort den någonstans?
JAG VILL INTE DELA MED NÅGON, SNÄLLA LÅT MIG SLIPPA.
Det har gått för långt med den här j-la dela och sociala skiten, tänk efter. Varför måste någon annan bums lida för dina pervertioner? Motorsågar, maskiner, handskar or whatever.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Vill inte dela!

tallen100  
#239576 Ja den där delagrejen är väldigt störande...

Användarvisningsbild

Re: Vill inte dela!

T Landström  
#239577 På min finns det en liten pil...så den går att dölja...men tyvärr så döljs den bara just för stunden...dyker upp igen när man laddar om sidan...

Användarvisningsbild

Re: Vill inte dela!

Fredrik Reuter  
#239579 Hej,
Det är bra att ni rapporterar, det tackar jag för.
Precis som T Landström påpekar så håller sig tyvärr inte listen kvar inne när man startar om webbläsaren. Detta trodde jag också till en början, men det ställer saker i annat dager. Jag ska kolla vad som finns möjligt och så kan ni fortsätta skriva vad ni tycker (bu som bä i frågan).

Så får vi hoppas vi hittar en lösning som passar de flesta!

Avatar Fallback

Re: Vill inte dela!

eqlazer  
#239589 Och knappen/länken som markerar alla trådar som lästa verkar ha försvunnit. Kommer den tillbaka?

Användarvisningsbild

Re: Vill inte dela!

Fredrik Reuter  
#239592 Hej,
eqlazer: det var en miss av mig, fixat: viewtopic.php?f=19&t=17610

I och med att jag gjorde ändringen ovan akut så flyttade jag delaknapparna till botten av sidan. Jag hoppas de inte är lika iögonfallande där.

Kommentera gärna ang detta här!

Samtidigt så värnar jag som ni kanske förstör om att skogsforums bra innehåll och existens sprids vidare. Har du därför Facebook eller twitter eller liknande så hjälp gärna till och dela via knapparna.

Avatar Fallback

Re: Vill inte dela!

eqlazer  
#239606 Tack!

Avatar Fallback

Re: Vill inte dela!

elis  
#239624 Tack, nu blev det lättsurfat igen.

   TS
Avatar Fallback

Re: Vill inte dela!

axwell  
#239628 Tack och lov !
Var under tiden tvungen att förminska (Ctrl -) för att kunna hantera texterna.

Avatar Fallback

Re: Vill inte dela!

tallen100  
#239642 Nu är det bra igen :grin:

Användarvisningsbild

Re: Vill inte dela!

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#239649 Fantastisk tråd, jag känner mig som världens nybörjare! Hittade vare sig ursprungsproblemet eller lösningen hur jag än försöker. Nåja, det man inte vet om lider man ju inte av heter det! :smile:

Avatar Fallback

Re: Vill inte dela!

Blivande snickare  
#240177
Uvskogen skrev:Fantastisk tråd, jag känner mig som världens nybörjare! Hittade vare sig ursprungsproblemet eller lösningen hur jag än försöker. Nåja, det man inte vet om lider man ju inte av heter det! :smile:

Det var om man surfade från telefonen som den kom fram å störde :smile:

Avatar Fallback

Re: Vill inte dela!

axwell  
#240184
Blivande snickare skrev:Det var om man surfade från telefonen som den kom fram å störde :smile:


Jasså?

Jag har Windos7 och här doldes underliggande text.

Avatar Fallback

Re: Vill inte dela!

Blivande snickare  
#240325 Konstigt, åt mig syntes den i telefonen (galaxy s2) hela tiden men inte i datorn :???:
Eller så var jag så blind att jag inte såg den, läste nämligen bara lite från datorn! :lol:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).