Skojigt/Galet

Roliga bilder

1346 inlägg 375706 visningar 79 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

värmSkog  
#234425 Pass er under älgjakta

482610_573825412639052_1510971614_n.jpg

Elmia
Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

Hema  
#234427
Zalman skrev:http://onebigphoto.com/frog-on-the-hercules-beetle/

Alt+högerknapp på musen, så får man upp menyn. Kul bild! :)
Bild

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

Zalman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#235575 http://www.funnywallphotos.com/jack-dan ... ing-story/

   TS
Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

Hema  
#235595 Hahahaha :)

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

Blivande snickare  
#235734 :lol:

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

Hema  
#235789 En som tröttnat på sura bilister? :)
Bild

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

totte  
#235804 :lol: :-bd Skall sluta att svära över traktorer med släp i trafiken 8)

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

Jocke91  
#238756 Såg idag att vi har självförsörjande krukväxter på jobbet/praktiken :lol:
Bild

Bild

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

Blivande snickare  
#238762 :lol:

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

anersimyra  
#238772 Fan !!! Jag hade tänkt ha kameran med i skogen i dag, självklart blev den kvar hemma. Såklart så klev jägmästarn ner sig en bit över knäna i en gammal åbädd och fick "bärgas" ur hålet. :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

zeetorg  
#238779 Något liknande hände i höst på älgjakten då en i laget snubblade i ett vattenfyllt skotarspår och försvann nästan helt och hållet.

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

axwell  
#238780
anersimyra skrev:Fan !!! Jag hade tänkt ha kameran med i skogen i dag, självklart blev den kvar hemma. Såklart så klev jägmästarn ner sig en bit över knäna i en gammal åbädd och fick "bärgas" ur hålet. :lol: :lol:


zeetorg skrev:Något liknande hände i höst på älgjakten då en i laget snubblade i ett vattenfyllt skotarspår och försvann nästan helt och hållet.


Skadeglädjen, den enda sanna och uppriktiga ?!

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

JensSkoog  
#238793 Enligt Sören Kierkegaard ska visst det stämma!

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#238797
anersimyra skrev:Fan !!! Jag hade tänkt ha kameran med i skogen i dag, självklart blev den kvar hemma. Såklart så klev jägmästarn ner sig en bit över knäna i en gammal åbädd och fick "bärgas" ur hålet. :lol: :lol:


Älgjakten för ett antal årsen, vi skulle över ett dike, två killar hjälpte varandra, båda trillade i... Tråkigt nog var kameran inte framme....

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

totte  
#238824 "Det var ju nästan halskumt men ja töckte la att det så ut sum faster mark, så ja klev ju rätt på et, men se det var en liten hölja i bäckakanten där det lå sånt dära bäckaskum, så jag for ju ner te armhålena.", sa en kursare på Bispgården när de hade varit ute och jagat bäver en kväll.

Vid samma tillfälle: "Si bävern han satt ju på annra sian bakum en liten gran och ja så bara nosen å svansen på en. Men te slut så tittade han la fram långt no så ja töckte ja kunne våga ett skott. Jävvla vecke hål de ble i grana."

Tyvärr inga bilder här heller, fanns inga digitalkameror på den tiden.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).