Skotare

Stol

7 inlägg 2751 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Stol

Engstrand  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#19209 Vad kör ni med för stolar??



   TS
Rottne skotare
Användarvisningsbild
NZ  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#19213 Jag har en BeGe 2000 nu som jag antar är en av de vanligaste. Körde en ergo förut med en Grammer i och den var väldigt skön att sitta i, tyvärr så höll inte underredet på den så det blev BeGe tillslut ändå. Men det var ju nåt år sen också...

Användarvisningsbild
Timberjack74  
#19214 Tjena!
Vi kör med Beges fläktstolar i alla maskiner.
Har provat CYB tidigare, dom var sköna att sitta i men verka vara lite rassliga efter några tusen timmar,
Bege är kanske lite hårdaste laget att sitta i men dom håller ju bra.
Provade en recaro på en mässa, helt kart finast att sitta i. får väl sätta upp en sån på önskelistan till nästa maskinbyte.

Avatar Fallback
Martin_h_83  
#19233 vi kör med en Grammer Actimo XXL med inbyggd vip-platta, wipomatic som säljer backkamerasystem säljer dom
är plandämpad sidledes och fram-bak, är suverän fjädringsväg, men vi har oxå fått bytt underede två gånger,
men för övrigt en klart godkänd stol

Avatar Fallback
timberjack810c  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#19244 I 1070n har vi en BeGe airvent stol med en sitright till..funkar riktigt fint även om den börjar bli lite sliten nu:(

Användarvisningsbild
Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#19257 BeGe airvent i båda maskinerna.
Dock behöver man kolla upp underedet på dom när dom kommer upp i ålder.
Nedre hyllan till luft kudden brukar spricka i utkanterna.
Även öronen på fjädringens stag, dom nedre fästöronen kan spricka.
BeGe är annars rätt hårda stolar Lite mjukare stitt dyna hade jag gärna velat ha.

Användarvisningsbild
Johan_84  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#19285 Kör med BeGe 9000? , underredet sprack. Verkar vara rätt vanligt, men den vi satte dit nu skulle visst vara förstärkt. Så vi får hoppas den håller.
Annars är jag nöjd med den. Dem flesta verkar ju köra BeGe stolar, vore roligt å höra lite om dem andra märkena? Vad finns det för stolsmärken igentligen?? Grammer, BeGe.......

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).