Bilar

Köpa - Vilken PickUp?

601 inlägg 315611 visningar 37 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Köpa - Vilken PickUp?

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#150259 Alla Avalancher på Blocket har momsen specad.

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#152472 Älskar både F-250,n , och den tösen som normalt kör den , Jag blir glad varje gång jag får köra den .. :ugeek:

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#152615 Om man har en l200, en mazda bt5 eller en kingcab, samtliga -07or vilken ska man välja, sett till komfort, förbrukning å "fel"... Frågar för en bekants räkning som ska å kolla på dessa maskiner under helgen...

macke  
#152629 Mazdan är väl snålast king caben törstigast Mazdan har minst plats i hytten .L200:an tror jag har störst last yta .Är inte helt säker men Mazdan tror jag har billigaste delarna. Sen är ju smaken som baken.

Användarvisningsbild

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#152860 http://news.pickuptrucks.com/2011/10/fi ... orado.html
dock gamla nyheter

trevligt alternativ till midsize klassen undrar om -GM Sverige tänker lansera den?

#152863 Gott nytt år ! oas vad ni kör , dock ett extra gott nytt år till alla som åker "riktiga us-truckar" :))

#152948 Jag har kört cheva fullsize sedan jag fick körkort , men F 250 n är nog så mycket grymmare , jag är kär!

se själva och surfa runt ! http://www.ford.com/trucks/superduty/

Zalman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#175638 Toyota HILUX D-CAB 3.0 AUT ARCTIC TRUCK

Pris exklusive moms: 499 000kr
Toyota HILUX D-CAB 3.0 AUT ARCTIC TRUCK
Mätarställning: 200 mil
Färg: SVART
Karosseri: Transportbil - Flak
Info: Avdragbar moms, Automatisk växellåda, Diesel, Toyota Hilux var den första bilen som kördes över den arktiska isen till den magnetiska Nordpolen 2007. Ombyggd av Arctic Trucks i Norge, AT37 paket, Garanterat unik bil byggd för extrem användning, Skräddarsydd Skinnklädsel Svart, Grå pipe, Arctic Trucks Logga, 17 Tums fälg med 37 tums däck, Foliering Mattsvart, Kolfiberfilm huv, Navigation, Bluetooth handsfree, Backkamera, SR+, Inbyggd vinch 26 Meter, Fjärrstyrd, Frontbåge, Farthållare, Sidofotsteg. Bilen uppfyller godkännande enligt gällande EU direktiv, Denna bilen är en reklambil som skall ställas till försäljning inom 6 månader, bilen går nu igenom besiktningsfasen och kommer att vara godkänd för svensk väg vid försäljning, vid intresse eller frågor kontakta oss, bilder kommer snart
http://www.blocket.se/ystad/Toyota_HILU ... w=3&last=1

Användarvisningsbild

Kse  
#175649 Stenhård!

TS
Användarvisningsbild

#175709 De är trång i hytten och har korta/dåliga stolar. Men nog är den fränare än original.

Användarvisningsbild

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#175711 Letar Isuzu....

Storken  
#176232 Häromkring åker i stort sett alla bönder japanpickup, även dom som bevisligen har råd med fullsize...
Själv fuskar jag mig fram med Fiat Strada och det är inte för att jag tycker det är roligt, utan av rent ekonomiska skäl. 😡

Tack och lov så har min sambo en riktig bil (XC 70) när det blir aktuellt med långresor...

Användarvisningsbild

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#176233 Har själv en Strada 1.2 bensinare,billig att äga,går billigt men för lätt och svag.

Användarvisningsbild

Storken skrev:Häromkring åker i stort sett alla bönder japanpickup, även dom som bevisligen har råd med fullsize...

Har du frågat nån av dem varför?
Kan det vara så illa att de inte ens provat fullsize?

Storken  
#176262 Nä, jag har inte frågat dem, men jag skulle gissa att det handlar om ekonomi...
Bl a en större kycklingproducent som bytte en Cheva 2500 mot en Toyota Hilux.
Trots att det är allmänt kännt att dom har "högvatten i kassakistan"... :???:

Annons:
Vreten skogsvagnar
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).