Bengt olsson skrev:Idag fick jag mina säckar ifrån Bonnet,40 liters säckarna var bruna till färgen ingen höjdare!
1,5 kubiks säckarna verkar kanon bra, bra ventilation ock bra dotten tömmning.
Ah, ok!
Hur låg 1,5m3 i pris?
MvH Fredrik
Bengt olsson skrev:Idag fick jag mina säckar ifrån Bonnet,40 liters säckarna var bruna till färgen ingen höjdare!
1,5 kubiks säckarna verkar kanon bra, bra ventilation ock bra dotten tömmning.
Bengt olsson skrev:Bra att vissa hittar saker på nätet och kan hjälpa andra.
Kollade denna sida många säckar att välja emellan men jag såg ingen ventilerad eller med botten tömmning.
Hur funkar det om man vill handla där?
kisaved skrev:Nån som får tag i billiga sådan nånstans..
Är ute efter ett mindre antal, max 20st eller så.. men alla jag sett kostar ju runt 140kr/st tycker de verkar lite dyrt.. snål som man är..
http://www.kisaved.com/pack.htm
Markus skrev:Köper mina säckar ifrån Västerbottens potatis, beg potatissäckar på ca 1,5 kubik ser ut som vissa vedsäckar betalar 20:- ink moms för dom.
Mvh Markus
svampbob skrev:Markus skrev:Köper mina säckar ifrån Västerbottens potatis, beg potatissäckar på ca 1,5 kubik ser ut som vissa vedsäckar betalar 20:- ink moms för dom.
Mvh Markus
Jag har också köpt därifrån men kastade drygt hälften direkt då dom var alldeles för täta för att torka ved i.
svenolof56 skrev:Jag håller på att helt gå över till notsäckar med öppningsbar botten. De verkar mycket hållbara. Mina gamla höll mellan 1-3 år. Förargligt då de spricker ....
Har någon tips på hurdan knut man skall knyta i bottnen för att det skall gå bra att lossna den vid tömningen i vagnen.