ons 06 okt 2010, 07:45#102760
Tack för svaren!
Pontus: Vi har fått frågan åtskilliga gånger. Problemet är att vi gör linuxbaserade simuleringsapplikationer. Det kräver mycket datorprestanda. Vår affärsidé är också att bygga s.k. avancerade simulatorer med riktiga reglage, stol, styrsystem etc. för att komplettera utbildning i riktig maskin så bra som möjligt. Men glider vi över mot spelbranschen så ligger det högt på listan
Skogsrået: Har du kört den version som är utrustad med rörelseplattform? En "sluten" hytt håller jag med om skulle förbättra känslan. Vi har också gjort just det på andra produkter, se t.ex.
http://www.oryx.se/products/atlas-copco ... lling-riggDär har vi ersatt samtliga rutor med LED-skärmar. Men marknaden på skogssidan efterfrågar "smidigare" system.
Perran: Kul att höra från någon som utbildats med den! Trädens beteenden är faktiskt något vi arbetar med just nu. Och interaktionen mellan träd och aggregat. Jag har passat vidare dina synpunkter till vår utvecklingsavdelning.
Lill Junior: Intressant. Jag skall ta upp det med produkt- och utvecklingsansvarig. Tack för det!
Om vi bortser från funktionalitet och realism, vilket vi jobbar på att hela tiden förbättra.
Är det någon kringliggande funktionalitet (t.ex. kopplingar till Facebook, Youtube, global "high score-lista) eller någon speciell övning, tävling o.s.v. Ordet är helt fritt, alla idéer mottages med öppna armar!
Bästa,
Oryx