tis 05 jul 2022, 21:03#762955Var ute i skogen idag och körde processorn och helt plötsligt försvann allt hydraultryck kraftuttaget funkar som det ska någon som har någon idé vad det kan vara för fel
Tacksam för svar
Traktorer och processorer
Niab5-15c
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

tis 05 jul 2022, 21:26#762965
Pumphaveri eller kraftigt läckage?
Kent1 skrev:Var ute i skogen idag och körde processorn och helt plötsligt försvann allt hydraultryck kraftuttaget funkar som det ska någon som har någon idé vad det kan vara för fel
Tacksam för svar
Pumphaveri eller kraftigt läckage?
//Henke månskensskogsbonde
tis 05 jul 2022, 22:42#762978
Iom att du skrev att kraftuttaget fungerade, tolkade jag det som om att du hade en extern pump. Och om hydralikvätskan rinner ut, finns det till slut inget att pumpa.
Kent1 skrev:Läckage?
Iom att du skrev att kraftuttaget fungerade, tolkade jag det som om att du hade en extern pump. Och om hydralikvätskan rinner ut, finns det till slut inget att pumpa.
//Henke månskensskogsbonde
ons 06 jul 2022, 07:02#763001Har för mig att pumpen sitter väldigt oskyddat på dessa maskiner. Sticker inte pumpen ner under ramen? Risk för sprickor/kross mot sten.
Det som inte kan lagas med silvertejp är inte värt att lagas
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar