lör 06 okt 2018, 18:54#527493
Beställde i slutet av mars månad en ny traktor, löftet var leverans inom ett par veckor, det dröjde med leverans ca 2 månader innan traktorn kom, vid leverans saknades avtalad dokumentation och det var några småfel, vilket jag påtalade och tillslut kom det avtalade (använde som påtryckning att endast delbetala traktorn, innehöll ett mindre belopp) Har under sommaren kört ett mindre antal timmar och det har fungerat, men för ca 3 veckor sedan började elländet. traktorn helt död efter rejäl undersökning så gick den starta, men felet eller felen kvarstod, anmälde detta till leverantören de skulle kolla med expert osv osv, har därefter både mailat och ringt ett flertalgånger utan att få annat än sms svar att man lovar återkomma. Traktorn känns inte trygg saknar bla arbetsbelysning och strax så är det snöröjnings dax. Traktorn i fråga är ny med 2 års garanti, återförsäljaren har varit i branschen i mer än 30 år. Jag blir frustrerad då inget händer. Vad fasen skall man göra???