Skojigt/Galet

Roliga bilder

1348 inlägg 398079 visningar 79 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#779266 Bilden visar väl bara att de inte har så många vindkraftverk i Ontario. Enligt https://www.sverigesnatur.org/aktuellt/ ... karnkraft/ så kommer den röda ytan och den blå ytan att vara ungefär lika stora i Sverige nästa år.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

JörgenO  
#779276 Hurra äntligen lite rolig och stimulerande elproduktionsdebatt även i denna tråd… tack, tack, TACK!!!
Gärna mer grafer, jag skrattade så löständerna flög ur käften… kanadensare, va… o vind vs kärnkraft. Vad skall de hitta på härnäst?
Nedan är mitt bidrag, kopiera gärna era roligaste elbilder från den andra tråden så vi fåkunniga fåntrattar kan njuta av era elvisdomar även här👍👍👍

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

tallen100  
#779279 🤣 🤣 🤣 👍

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

svampbob  
#779309
th skrev:Bilden visar väl bara att de inte har så många vindkraftverk i Ontario. Enligt https://www.sverigesnatur.org/aktuellt/ ... karnkraft/ så kommer den röda ytan och den blå ytan att vara ungefär lika stora i Sverige nästa år.


Tack för dagens roligaste kommentar 🤣 🤣 🤣

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

svampbob  
#779314
1668503819_femmyror_web.jpg

Min tråkiga kommentar är att Ontario har 14,3 MW vind och 13,2 MW kärnkraft installerad.

Hur var det är fem myror fler än fyra elefanter?

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

hlb  
#779316 En del vill inte se sanningen, men den kommer ändå fram en kall vinterdag.

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

JörgenO  
#779319
hlb skrev:En del vill inte se sanningen, men den kommer ändå fram en kall vinterdag.


Vet inte om uppmaningen var riktad till mig eller Tallen... men du missar målet.

Det är en ordningsfråga, vill ni diskutera kärn o vindkraft o kalla vinterdagar finns ju en tråd för detta (Elen blir nästan gratis).

Den här tråden handlar om helt andra saker och det vore roligt om den fick fortsätta så.

//JörgenO

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

svampbob  
#779321 I sak håller jag med. Var sak har sin plats och tid och jag hade det i åtanke när jag la upp bilden.
Det känns ändå bättre att skratta åt dårskapen än att gråta över den.

Nog om detta nu

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

svampbob  
#779322 Rolig och igenkännande även när det inte är fredag.

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

JörgenO  
#779327 🤣🤣🤣 hur backar man ur detta?

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

JörgenO  
#779570 En slump?

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

Hema  
#779622
JörgenO skrev:En slump?

Vad kan det bli, en Opel kanske?

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

JörgenO  
#779738 Möjligen olämpligt men bild på människor som hostar

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

tallen100  
#779761
JörgenO skrev:Möjligen olämpligt men bild på människor som hostar

🤣 🤣
Vem vet, kanske är osynlige mannen där?😆

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

anersimyra  
#779767
JörgenO skrev:Möjligen olämpligt men bild på människor som hostar

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).