Skojigt/Galet
Roliga bilder
mån 14 nov 2022, 18:50#779266Bilden visar väl bara att de inte har så många vindkraftverk i Ontario. Enligt https://www.sverigesnatur.org/aktuellt/ ... karnkraft/ så kommer den röda ytan och den blå ytan att vara ungefär lika stora i Sverige nästa år.
mån 14 nov 2022, 19:19#779276Hurra äntligen lite rolig och stimulerande elproduktionsdebatt även i denna tråd… tack, tack, TACK!!!
Gärna mer grafer, jag skrattade så löständerna flög ur käften… kanadensare, va… o vind vs kärnkraft. Vad skall de hitta på härnäst?
Nedan är mitt bidrag, kopiera gärna era roligaste elbilder från den andra tråden så vi fåkunniga fåntrattar kan njuta av era elvisdomar även här👍👍👍
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Gärna mer grafer, jag skrattade så löständerna flög ur käften… kanadensare, va… o vind vs kärnkraft. Vad skall de hitta på härnäst?
Nedan är mitt bidrag, kopiera gärna era roligaste elbilder från den andra tråden så vi fåkunniga fåntrattar kan njuta av era elvisdomar även här👍👍👍
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Husqvarna 445, Yanmar2001D+kran o huggarvagn
tis 15 nov 2022, 08:59#779309
Tack för dagens roligaste kommentar 🤣 🤣 🤣
th skrev:Bilden visar väl bara att de inte har så många vindkraftverk i Ontario. Enligt https://www.sverigesnatur.org/aktuellt/ ... karnkraft/ så kommer den röda ytan och den blå ytan att vara ungefär lika stora i Sverige nästa år.
Tack för dagens roligaste kommentar 🤣 🤣 🤣
"For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for Nature cannot be fooled"
- Richard Feynman
- Richard Feynman
tis 15 nov 2022, 10:17#779314
Min tråkiga kommentar är att Ontario har 14,3 MW vind och 13,2 MW kärnkraft installerad.
Hur var det är fem myror fler än fyra elefanter?
Skapa konto
Min tråkiga kommentar är att Ontario har 14,3 MW vind och 13,2 MW kärnkraft installerad.
Hur var det är fem myror fler än fyra elefanter?
Skapa konto
"For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for Nature cannot be fooled"
- Richard Feynman
- Richard Feynman
tis 15 nov 2022, 10:46#779316En del vill inte se sanningen, men den kommer ändå fram en kall vinterdag.
tis 15 nov 2022, 11:23#779319
Vet inte om uppmaningen var riktad till mig eller Tallen... men du missar målet.
Det är en ordningsfråga, vill ni diskutera kärn o vindkraft o kalla vinterdagar finns ju en tråd för detta (Elen blir nästan gratis).
Den här tråden handlar om helt andra saker och det vore roligt om den fick fortsätta så.
//JörgenO
hlb skrev:En del vill inte se sanningen, men den kommer ändå fram en kall vinterdag.
Vet inte om uppmaningen var riktad till mig eller Tallen... men du missar målet.
Det är en ordningsfråga, vill ni diskutera kärn o vindkraft o kalla vinterdagar finns ju en tråd för detta (Elen blir nästan gratis).
Den här tråden handlar om helt andra saker och det vore roligt om den fick fortsätta så.
//JörgenO
tis 15 nov 2022, 11:40#779321I sak håller jag med. Var sak har sin plats och tid och jag hade det i åtanke när jag la upp bilden.
Det känns ändå bättre att skratta åt dårskapen än att gråta över den.
Nog om detta nu
Det känns ändå bättre att skratta åt dårskapen än att gråta över den.
Nog om detta nu
- Richard Feynman
- Richard Feynman
tis 15 nov 2022, 11:42#779322Rolig och igenkännande även när det inte är fredag.
Skapa konto
Skapa konto
- Richard Feynman
- Richard Feynman
tor 17 nov 2022, 13:59#779570En slump?
Skapa konto
Skapa konto
tor 17 nov 2022, 19:18#779622
Vad kan det bli, en Opel kanske?
JörgenO skrev:En slump?
Vad kan det bli, en Opel kanske?
//Henke månskensskogsbonde
fre 18 nov 2022, 15:00#779738Möjligen olämpligt men bild på människor som hostar
Skapa konto
Skapa konto
fre 18 nov 2022, 18:50#779761
🤣 🤣
Vem vet, kanske är osynlige mannen där?😆
JörgenO skrev:Möjligen olämpligt men bild på människor som hostar
🤣 🤣
Vem vet, kanske är osynlige mannen där?😆
fre 18 nov 2022, 19:57#779767
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
JörgenO skrev:Möjligen olämpligt men bild på människor som hostar
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar