Före och efter jobbet

Elen blir nästan gratis

12250 inlägg 654620 visningar 84 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Elen blir nästan gratis

Alvarsson  
#838981 Surt sa räven.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Elen blir nästan gratis

Tor R  
#838997 Det verkar som att fröken Alvarsson har rökt räven ja

Användarvisningsbild

Re: Elen blir nästan gratis

Rotvältaren  
#839011
Alvarsson skrev:Ja du har problem, ena dagen dissa bidrag till det förnybara, nästa dag tokhylla fabulösa subventioner till det fossila. Finns ett ord för detta beteende


Den enda som verkar ha problem är du som inte kan acceptera att det är fritt att ifrågasätta den gröna industrin och dess bidragsberoende. Du kan heller inte acceptera att det är fritt att vara kritisk till de problem den gröna industrin orsakar såväl miljömässiga som ekonomiska.

Din enda respons är att gå till personangrepp med invektiv och hittepå. Finns ett enda ord för detta. Ynkedom.

Användarvisningsbild

Re: Elen blir nästan gratis

svampbob  
#839013 88 miljarder av pengar som behövs till vård, skola och omsorg har istället gått till dom gröna skojarna.

https://www.breakit.se/artikel/39737/sk ... cks-kritik

Avatar Fallback

Re: Elen blir nästan gratis

Alvarsson  
#839014 Du silar mygg och sväljer kameler. Det fossila bränslet erhåller 73000 miljarder kronor i subventioner. Din trovärdighet blir därefter.
Senast redigerad av Alvarsson ons 03 apr 2024, 09:14, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: Elen blir nästan gratis

Alvarsson  
#839015
Rotvältaren skrev:
Alvarsson skrev:Ja du har problem, ena dagen dissa bidrag till det förnybara, nästa dag tokhylla fabulösa subventioner till det fossila. Finns ett ord för detta beteende


Den enda som verkar ha problem är du som inte kan acceptera att det är fritt att ifrågasätta den gröna industrin och dess bidragsberoende. Du kan heller inte acceptera att det är fritt att vara kritisk till de problem den gröna industrin orsakar såväl miljömässiga som ekonomiska.

Din enda respons är att gå till personangrepp med invektiv och hittepå. Finns ett enda ord för detta. Ynkedom.


Jag hävdar att det är dubbelmoral att försvara enorma subventioner ena dagen och nästa dag dissa en rännil av subventioner som går till något annat ändamål.

Användarvisningsbild

Re: Elen blir nästan gratis

Rotvältaren  
#839018
Alvarsson skrev:
Rotvältaren skrev:
Alvarsson skrev:Ja du har problem, ena dagen dissa bidrag till det förnybara, nästa dag tokhylla fabulösa subventioner till det fossila. Finns ett ord för detta beteende


Den enda som verkar ha problem är du som inte kan acceptera att det är fritt att ifrågasätta den gröna industrin och dess bidragsberoende. Du kan heller inte acceptera att det är fritt att vara kritisk till de problem den gröna industrin orsakar såväl miljömässiga som ekonomiska.

Din enda respons är att gå till personangrepp med invektiv och hittepå. Finns ett enda ord för detta. Ynkedom.


Jag hävdar att det är dubbelmoral att försvara enorma subventioner ena dagen och nästa dag dissa en rännil av subventioner som går till något annat ändamål.


Och som vanligt har du inget att anföra i sak, bara falska påståenden. Ynkligt.

Avatar Fallback

Re: Elen blir nästan gratis

Alvarsson  
#839019 Det är bara och läsa vad du skriver. Har du ändrat åsikt i dag så är det glädjande. Annars kvarstår tronen.

Användarvisningsbild

Re: Elen blir nästan gratis

Rotvältaren  
#839020
svampbob skrev:88 miljarder av pengar som behövs till vård, skola och omsorg har istället gått till dom gröna skojarna.

https://www.breakit.se/artikel/39737/sk ... cks-kritik


Ytterligare ett tecken på att "den gröna omställningen" allt mer handlar om bidragskapitalism.

Användarvisningsbild

Re: Elen blir nästan gratis

Rotvältaren  
#839021
Alvarsson skrev:Det är bara och läsa vad du skriver. Har du ändrat åsikt i dag så är det glädjande. Annars kvarstår tronen.


Och i sak har du som vanligt inget att anföra. Ja faktum kvarstår vilken ynklig människa du är.

Avatar Fallback

Re: Elen blir nästan gratis

Alvarsson  
#839022 Oj,har du fullständigt slut på argumenten. Hur vill du ha det med subventionerna till det fossila? Vill du ta bort dem?

Avatar Fallback

Re: Elen blir nästan gratis

Alvarsson  
#839025
Rotvältaren skrev:
svampbob skrev:88 miljarder av pengar som behövs till vård, skola och omsorg har istället gått till dom gröna skojarna.

https://www.breakit.se/artikel/39737/sk ... cks-kritik


Ytterligare ett tecken på att "den gröna omställningen" allt mer handlar om bidragskapitalism.


Säger han som med näbbar och klor försvarar de fabulösa subventionerna till det fossila bränslet. Finns ett ord för detta beteende.

Användarvisningsbild

Re: Elen blir nästan gratis

Rotvältaren  
#839026
Alvarsson skrev:Oj,har du fullständigt slut på argumenten. Hur vill du ha det med subventionerna till det fossila? Vill du ta bort dem?


Jag behöver inte förklara mig för dig för att skriva på forumet, för alla registrerade användare är ordet fritt..
Du slår på din halmdocka om att jag försvarar subventioner. Tycker du ska visa var jag har gjort det. Och det räcker inte med ditt standard formulär A svar "bara att läsa vad du skrivit", förklara exakt vad jag skrivit.

Användarvisningsbild

Re: Elen blir nästan gratis

Rotvältaren  
#839027
Alvarsson skrev:
Rotvältaren skrev:
svampbob skrev:88 miljarder av pengar som behövs till vård, skola och omsorg har istället gått till dom gröna skojarna.

https://www.breakit.se/artikel/39737/sk ... cks-kritik


Ytterligare ett tecken på att "den gröna omställningen" allt mer handlar om bidragskapitalism.


Säger han som med näbbar och klor försvarar de fabulösa subventionerna till det fossila bränslet. Finns ett ord för detta beteende.


Visa exakt var jag "med näbbar och klor försvarar de fabulösa subventionerna till det fossila bränslet"
Lägg ned dina lögnaktiga påståenden nu Alvarson.

Avatar Fallback

Re: Elen blir nästan gratis

Alvarsson  
#839028 Du vet väl vad du själv skriver. Men ok du är för att alla subventioner skall bort?

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).