Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
vinterrojarn skrev:Är det samma på 600 som 650 att man har en spak för drivhjulsberoende och icke drivhjulsberoende kraftuttag, på vänster sida om stolen efter golvet? Brevid aktiverings spaken till kraftuttaget?
På min blir den jätte slö om den står fel .....
Brukar fastna i den i bland....
vinterrojarn skrev:Det var det jag funderade på, för det är konstigt om vinschen helt plötsligt blir seg... Och slö...
joakim550 skrev:vinterrojarn skrev:Det var det jag funderade på, för det är konstigt om vinschen helt plötsligt blir seg... Och slö...
Dock så har ja kollat på det där så vinschen är lite slö ändå kan ja tycka plus att i helgen när ja vinscha in en Björkstock så gick han i lås gick inte att släppa på vajern heller, har du erfarenhet av Starkranen ?
Brorsan skrev:joakim550 skrev:vinterrojarn skrev:Det var det jag funderade på, för det är konstigt om vinschen helt plötsligt blir seg... Och slö...
Dock så har ja kollat på det där så vinschen är lite slö ändå kan ja tycka plus att i helgen när ja vinscha in en Björkstock så gick han i lås gick inte att släppa på vajern heller, har du erfarenhet av Starkranen ?
Det finns en säkerhetsspärr på sidan som drar till vid överbelastning. En pinne /spak.
Slår du till den på ändan lossnar spärren.
Olle