mån 09 maj 2016, 19:50#391096
Den där Sonim verkar ju tåla en hel del! Dock är den likadan som Nokian jag har nu, bara telefon. När det blev en nackdel för en telefon att bara vara en telefon vet jag inte men lite tragiskt är det
Finns det öht knapptelefoner med lite smarta drag? Vad ska man leta efter i specifikationen för att se det?
Kom på att jag även använder Swish ibland så den och telefonförsäljarblockeraren vore trevligt att ha men i övrigt duger det fint med knapptelefon. Främst batteritiden som lockar, min Xperia Go var ok i normalt användande men när jag var ute i skogen under kalla dagar så gick det snabbt ner på rött, på vintern kunde den dö på en halvtimme fast den skulle ha gott om batteri kvar. Blir ju en säkerhetsfråga när den inte fungerar som tänkt.
Plus att mottagningen var så svajig.
Får nog gå in på telefonbutiken i stan och fråga, de lär väl titta konstigt på en när man frågar om knapptelefon. Precis som däckhandlarna när jag frågade om däck med högre profil
Xperia compacten har ju rätt storlek iaf, ska kolla in dem lite närmare. Är de bättre än Xperia Go tro?
Sony är ju det jag är van med så de har förtur om det blir en smartphone.
Senast redigerad av Mettämies mån 09 maj 2016, 19:53, redigerad totalt 1 gång.
Jomenvisst...