Pris därefter iofs.
Men flaket på många pickuper rymmer inte röjsåg, utan att man få lägga dom på lämmenkanten.
Annars är väl Vw transporter inte fel heller, något stora om du ska åka själv och inte ska lasta mer än motorsåg.
Ldsaren skrev:Hör att L 200 har haft mycket motor haveri
Varför kompromissa. .ta Toyotan o det är lugnt ..allt väl elle
Har också Toyota i familjen. ..inga problem
Franska bilar o vw är ingen kvalite
Jobbar också själv i ett jobb där jag vet vad jag pratar om
Viktigt med japanska bilar. Linojla dom
Rost alltså
rikard_e skrev:Amarok eller Hilux är väl dom standardpickuper med generellt minst problem.
Pris därefter iofs.
Men flaket på många pickuper rymmer inte röjsåg, utan att man få lägga dom på lämmenkanten.
Annars är väl Vw transporter inte fel heller, något stora om du ska åka själv och inte ska lasta mer än motorsåg.
Hema skrev:rikard_e skrev:Amarok eller Hilux är väl dom standardpickuper med generellt minst problem.
Pris därefter iofs.
Har man möjlighet att ha 2st bilar i hushållet tycker jag en 1,5hytt är att föredra framför en dubelhytt, då flakstorleken annars blir lidande. Tycker de flesta pickuper är för stora för att vara smidiga och då särskilt i staden och då parkeringar/garage. 4wd är trevligt, men flaket hamnar då ofta så högt att det nästan blir osmidigt vid allehanda lastning.