Skotare

Valmet 862 - diverse

10 inlägg 1979 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Valmet 862 - diverse

Friis  
#815431 Hei, har kjøpt meg Valmet 862 lassbærer.

Det fulgte med instruksjonsbok, men der mangla det nokre sider. Er det nokon som har slik instruksjonsbok, sjå bilde, som kan ta bilde av side 51 og 52?

Bjfr



   TS
Rottne skotare
Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 - diverse

Friis  
#819734 Er det nokon som har fått tak i bremsesko til parkeringsbrems til denne, dei kunne ikkje skaffe frå Koppom.

Vil ikkje tru at bremseskoa berre er laga for denne maskina, men at bremsebanda har vore brukt i andre maskiner?

Alternativt er å få tak i bremsebelegg.



Bjfr

   TS
Avatar Fallback

Re: Valmet 862 - diverse

AKKAMAAN  
#819788
Friis skrev:Hei, har kjøpt meg Valmet 862 lassbærer.

Det fulgte med instruksjonsbok, men der mangla det nokre sider. Er det nokon som har slik instruksjonsbok, sjå bilde, som kan ta bilde av side 51 og 52?

Här är en LÄNK till en instruktionsbok jag har online

Vet inte om min instruktionsbok din maskins årsmodel/serienummer. Men det ser du när du bläddrar bland de enskilda sidorna. Här är också en LÄNK till den kompletta boken som en enda större PDF

Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 - diverse

Friis  
#821079 Bremsene slår seg på etter at maksina har gått ei tid. Har funne ut at det mest sannsynleg er ventil til kranstyringa som er problemet. Når bremsene har slått seg på, vil dei sleppe opp ved å kakke på denne ventilen.

Det er slik ventil som vist på biletet som er problemet. Er det noko som veit kor eg får tak i ein slik ein, eller tilsvarande som passar?

Har prøvd med Koppom, men dei hadde ikkje, og kunn eheller ikkje skaffe.


Det er to steg på brytar til krana, har eg forstått det rett at første steg så låser ein framakslen, og steg to kjem bremsene på i tillegg?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 - diverse

Friis  
#823315 Då er 862 teke i bruk, skifta det meste av olje, alle filter, og nokre slangar. Har lekkasje frå eine boggien bak, litt dårleg kontakt på krana for sving, og går berre med låg hastigheit, men elles funkar den greitt. 😎 Håpar å få ordna både kran og framdrift om ikkje så lenge. Oljelekkasje blir til sommaren.

Friis

   TS
Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 - diverse

Friis  
#826158 Hei, nokon som veit kvar eg kan finne ut kva type Cranab kran som står på Valmet 862?

Friis

   TS
Avatar Fallback

Re: Valmet 862 - diverse

maltex  
Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 - diverse

Friis  
#827467 Utkøyring av grantømmer sist helg.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 - diverse

Friis  
#835088 Ferdig med hogsten denne sesongen. På tide med vedlikehald, det er ein lekkasje på utskyten som må ordnast, eksospipa datt av, og det er mykje skit i dieseltanken. Fornøgd med maskina solangt.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Valmet 862 - diverse

Friis  
#836324 Hei, er det nokon som veit kor ein kan få tak i pakningssett til svingsylindar på midja for 862? Koppom hadde ikkje, heller ikkje Komatsu forrest.

Bjfr

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).