Å givetvis samma batterier som till Husqvarnas övriga batterigrejor. 💪 👍
/Niklas
tallen100 skrev:Tvivlar starkt på att klippos kvalité kommer bestå när den varit orange ett tag... 😥
axwell skrev:Nej, tyvärr får du nog rätt i den farhågan
Den här typen av företag uppvaktas ständigt av säljare som erbjuder lägre priser på detaljer, kvaliten blir lidande.
Hema skrev:Det mest ekonomiska hade ju varit att lägga ned Husqvarnas egna motsvarighet till klippos utbud.
Jag har idag två st olika Klippo Pro 21:or, om jag skulle välja en batteridriven, så finns det typ en motsvarande, men då saknar den drift..
Men hallå, vad hände här? Ja det finns en modell med drift, men den har uppsamlare och är helt ointressant. Har man vant sig vid 53cm, vill man inte skaffa mindre.
Öland 4ever skrev:Hema skrev:Det mest ekonomiska hade ju varit att lägga ned Husqvarnas egna motsvarighet till klippos utbud.
Jag har idag två st olika Klippo Pro 21:or, om jag skulle välja en batteridriven, så finns det typ en motsvarande, men då saknar den drift..
Men hallå, vad hände här? Ja det finns en modell med drift, men den har uppsamlare och är helt ointressant. Har man vant sig vid 53cm, vill man inte skaffa mindre.
Bara en fundering på skillnaden mellan 48 cm och 53 cm. Det är alltså en skillnad på 5 cm. Dvs vad en 53 cm klippare klipper på 1 timma ta det 1 timma och 6 minuter att klippa med en 48 cm. Själv saknar jag en Klippo med 53 cm klippbredd (Pro 21) UTAN drivning, elstart och uppsamlare. Men det vet jag inte ens om det tillverkats någon?