Skojigt/Galet

bästa historien

3631 inlägg 999036 visningar 154 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#838483 En man kommer in på en bar. Han säger till bartendern
Vill du se något fantastiskt? Ja säger bartendern. Ur fickan tar mannen fram en liten hamster, och ett litet mini piano. Hamstern går fram till pianot och börjar spela fantastisk klassisk musik av Chopin och Beethoven. Hela baren jublar när dom ser detta. Mannen säger till bartendern. Om jag visar dig något ännu mera fantastiskt? Får jag gratis öl resten av kvällen då?
Bartendern säger ja direkt. Ur andra fickan tar mannen fram en groda som ställer sig bredvid hamstern, och börjar sjunga, medans hamstern ackompanjerar på pianot. Efter att mannen sitter och sippar på sin fjärde öl. Så kommer det fram en man som suttit i baren till honom. Han frågar om han får köpa grodan för 100 000 dollar. Mannen säger nej jag kan inte sälja grodan. Budet höjs då till 250 000 dollar. Mannen vill i alla fall inte sälja grodan. Budet ökar till 500 000 dollar. Då ger mannen med sig. Efter att han fått 500000 insatt på sitt konto. Och lämnat över grodan. Så säger bartendern. Varför sålde du grodan för 500000 för? Du hade ju kunnat tjäna miljoner på grodan. Då svararar mannen. Jag har ju i alla fall hamstern kvar. Och hamstern är buktalare.

Elmia
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).