Uvskogen skrev:Fick du riva ner hela motorn efter det där eller bara "starta-köra"
rickard skrev:Uvskogen skrev:Fick du riva ner hela motorn efter det där eller bara "starta-köra"
När jag kände att marken försvann så tänkte jag samma tanke att nu måste man upp med motor.. men när jag väl hade "klivit" av så gick den som vanligt i dendär positionen (var snabb på stänga av så klart). vart mycket förvånad men glad (in suget ligger ovanpå tanken, även intaget för ventilationen för variatorn men den kom det in en heldel vatten i) men det tog en stund (ca 2 tim) innan jag och en till fick hjulen på rätt sida om myrkanten, hjulen ville som åka under myrkanten. men när den väl var på "fast myrmark" så gick den för egen maskin därifrån
rickard skrev:Nu träder jag fram efter ca ett och halvt års medlemskap och smyg tittande
Jag kör en vägreggad sportsman 800 -08.. super nöjd.. inget extra .. funderar på nya däck men jag tycker original däcken funkar rät bra ändå..
alias skrev:rickard skrev:Nu träder jag fram efter ca ett och halvt års medlemskap och smyg tittande
Jag kör en vägreggad sportsman 800 -08.. super nöjd.. inget extra .. funderar på nya däck men jag tycker original däcken funkar rät bra ändå..
... om man kollar på bilden så skulle jag nog föreslå pontoner istället för nya däck!
Får väl också passa på att välkomna dig till detta forum och dess många skogstokiga träskallar till användare.
MVH
Alias