Trädfällning (arborist)

Hjälp med värdering av sågar

4 inlägg 1304 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Hjälp med värdering av sågar

HvaFreddy  
#809400 Hejsan, har lite sågar liggandes och skulle behöva hjälp med att sätta ett riktpris på dom.
Husqvarna ms90
Partner r11
Partner c6
Partner r17
Mcculloch 380A

Dessa är stenålders maskiner och ingen av dom startar just nu av sig själv. Men alla är hela och vissa startar med startgas.

Någon som kan ge ett ca pris vad jag kan ta för dom?



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Hjälp med värdering av sågar

Williamm  
#809406 En femmhundring för ms90 och åttahundra för resten. Skulle jag ge som samlare.

Användarvisningsbild

Re: Hjälp med värdering av sågar

HvaFreddy  
#809410
Williamm skrev:En femmhundring för ms90 och åttahundra för resten. Skulle jag ge som samlare.


Så lite alltså? Trodde dom vad värda mera. Fick bud på 3000kr för c6:an och r11:an. Då är det ett bra bud alltså 👍

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hjälp med värdering av sågar

Williamm  
#809411
HvaFreddy skrev:
Williamm skrev:En femmhundring för ms90 och åttahundra för resten. Skulle jag ge som samlare.


Så lite alltså? Trodde dom vad värda mera. Fick bud på 3000kr för c6:an och r11:an. Då är det ett bra bud alltså 👍

Finns de som lägger mer pengar, och de som vet att det inte är värt det och väntar på rätt pris.
Har hittat motsvarande på tippen och i lador som är gratis. Eller 50st i samma åldersklass och vanlighet för dubbla det du fått i bud.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).