Motorsåg och handhållet

Picco kedja till STIHL MS 260

108 inlägg 53754 visningar 18 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

Williamm  
#806362
can skrev:Har kjørt 261 saga litt no, både med Husqvarna x cut, stihl rapid super pro,begge desse er .325 og 1,3 mm sporvidde samt picco super som jo er 3/8 lp og 1,3 mm sporvidde.
Dersom eg skal stikka fram hakå litt så meinar eg for min del at picco super er klart best av desse tre alternativa. Skjære hurtig og lettast og fila skarpt. Eg synest picco kjedet bør filast med relativt lite haukenebb, sånn kanskje (.

Intressant. Hur gick det med trekantsfilningen?

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#806378 Foreløpig er ho lagt på is, men det hender eg endrar oppfatning om kjeder/filer og kanskje og teknikker/metoder så eg ser ikkje vekk ifrå at eg kjem til og ta ho fram igjen. Eg er litt vinglete av meg, er ingen tvil om det.

Avatar Fallback

Re: Picco kedja till STIHL MS 260

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#808966
can skrev:Har kjørt 261 saga litt no, både med Husqvarna x cut, stihl rapid super pro,begge desse er .325 og 1,3 mm sporvidde samt picco super som jo er 3/8 lp og 1,3 mm sporvidde.
Dersom eg skal stikka fram hakå litt så meinar eg for min del at picco super er klart best av desse tre alternativa. Skjære hurtig og lettast og fila skarpt. Eg synest picco kjedet bør filast med relativt lite haukenebb, sånn kanskje (.


Hmm filte om det kjedet som saga kjem med originalt. RS super pro eller kva det no heiter, iverfall full chisel og 1,3 mm spor. Passar på light 04 sverdet. Gjekk veldig bra èin halv tank eller så, til eg traff èin spikar. Skal prøva meir framover men kanskje lika godt og bruka dette. Tjukkare fil når èin filer, 4,8 vs. 4,0. Tjukkare fil og større tenner gjer filinga meir stabil og lettare og sjå kva èin gjere, mulig eg må ned på 4,5 mm på slutten då. Picco kjedet har litt lett for og hoppa av pga korte drivlenker, light 04 og .325 kjedet er bedre der. Littegrann tjukkare spor gjer det lettare og slå inn kile, men pro kjedet har og smalt spor som eg likar. Brukar 16 Toms eg då.

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).