Öppna kategorin

Kort enkät om teknik i svenskt skogsbruk - inbjudan!

7 inlägg 1026 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Kort enkät om teknik i svenskt skogsbruk - inbjudan!

Joakim Wising  
#818277 Hej Skogsforum, hoppas allt är väl!
Jag är doktorand vid Umeå Universitet som forskar om teknikutveckling och svenskt skogsbruk.
Just nu söker vi markägare för att ta del av en enkät med tema teknik och skogsförvaltning.
Inga som helst teknisk kunskap krävs, endast ett intresse för skogliga frågor!

Har du 10-15 minuter över och vill dela med dig av dina åsikter?
Gå in HÄR för att svara!

Tipsa gärna vidare!
Stort tack för din medverkan!

Frågor?
Kontakta mig på joakim.wising@umu.se....
eller
090-786 55 90

Med vänliga hälsningar,
Joakim Wising


Senast redigerad av Joakim Wising mån 27 nov 2023, 10:53, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Kort enkät om teknik i svenskt skogsbruk - inbjudan!

hfab  
#818280 Tyvärr var enkäten omöjlig att besvara.
Frågeställaren kan ju inte på förhand bestämma hur många påståenden som är särskilt viktiga för MIG!

Användarvisningsbild

Re: Kort enkät om teknik i svenskt skogsbruk - inbjudan!

Joakim Wising  
#818282 Hej hfab, tack för ditt inlägg!

Det är ett tydligt tillkortakommande av detta sätt att ställa frågor, men tyvärr nödvändigt för den tilltänkta statiska analysen av svaren.

Jag hoppas att du i alla fall kan försöka göra avväganden och tänka på om vissa av påståendena är särskilt viktiga för just dig och skicka in svaren.

Allt gott,
Joakim

   TS
Användarvisningsbild

Re: Kort enkät om teknik i svenskt skogsbruk - inbjudan!

Torbjörn Johnsen  
#818293 Hej Joakim,
Jag tog bort länken till din enkät. Den gick till en webbsida som tyvärr klassades som osäker och sajten var heller inte mobilanpassad.
Kom gärna tillbaka om du lägger upp enkäten på en vettig sajt./Torbjörn

Användarvisningsbild

Re: Kort enkät om teknik i svenskt skogsbruk - inbjudan!

Joakim Wising  
#818443
Torbjörn Johnsen skrev:Hej Joakim,
Jag tog bort länken till din enkät. Den gick till en webbsida som tyvärr klassades som osäker och sajten var heller inte mobilanpassad.
Kom gärna tillbaka om du lägger upp enkäten på en vettig sajt./Torbjörn


Hej Torbjörn, tack för att du uppmärksammade mig på detta, det var något fel med certifikatet.

Jag har återinstallerat ett certifikat och nu funkar det. Kan jag länka enkäten en gång till?

Tack igen!

Med vänliga hälsningar,
Joakim

   TS
Användarvisningsbild

Re: Kort enkät om teknik i svenskt skogsbruk - inbjudan!

Torbjörn Johnsen  
#818447 Ja, men testa först så att den fungerar i mobilen. Idag är det bortkastat att länka till sajter som inte är mobilanpassade.

Användarvisningsbild

Re: Kort enkät om teknik i svenskt skogsbruk - inbjudan!

Joakim Wising  
#818494
Torbjörn Johnsen skrev:Ja, men testa först så att den fungerar i mobilen. Idag är det bortkastat att länka till sajter som inte är mobilanpassade.



Appen funkar i liggande läge och man kan justera både text- och kortstorlek. Sådana justeringar görs dock inte automatiskt, det är dessvärre utanför mina HTML-kunskaper.

Jag skickar länken här igen, men om det är så att det är ett krav här på forumet att webbsidan är helt mobilanpassade så tar jag bort länken och försöker på annat håll. :-)

Allt gott,
Joakim
Senast uppknuffad av Joakim Wising mån 27 nov 2023, 10:51.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).