Skördare

Dåligt med utrymme i E-modellerna

21 inlägg 8958 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Dåligt med utrymme i E-modellerna

timberjack810c  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#133134 Jag tycker nog att det var befogat gnäll från min sida!!
Det känns som ett steg bakåt från D-serien utrymmesmässigt, annars är det nog bara positivt jag har att säga hittills om våra maskiner även om de inte har gått så mycket än.
Det är ett jäkla lyft med snurrhytten och att jag fått en riktig kran som orkar med!
Jag trivs bra med min nya 1170

   TS
Avatar Fallback

Re: Dåligt med utrymme i E-modellerna

Herr Krånglin  
#133267 http://www.blocket.se/dalarna/John_Deer ... m?ca=3&w=3


Jag har kört en 1170e 754 från fabrik till ca 4000 tim och var mycket nöjd.
men något måste ju va fel när det dyker upp maskiner från e serien till försäljning stup i kvarten !?!?!?

Spelar ju ingen roll hur bra komforten/prestandan är om det inte går få någon ekonomi...

Avatar Fallback

Re: Dåligt med utrymme i E-modellerna

Sludent  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#133305 Blivit av med körningen, förändrade uppdrag?

Har själv bytt skotare runt 2000 timmar, och den gick utmärkt, men skulle man ha körningen så får man ibland anpassa sig. :(

Avatar Fallback

Re: Dåligt med utrymme i E-modellerna

Herr Krånglin  
#133378
Sludent skrev:Blivit av med körningen, förändrade uppdrag?

Har själv bytt skotare runt 2000 timmar, och den gick utmärkt, men skulle man ha körningen så får man ibland anpassa sig. :(




Ändrade uppdrag omöjligt O:-)

Alla bolag betalar bra och håller exakt vad de lovar :grin:

Avatar Fallback

Re: Dåligt med utrymme i E-modellerna

1470E  
#147789 I vårt firma har vi sju E- modeller. Ikke hørt at sjåfører er negative til de nye hyttene. Jeg kjører en 1470 E som snart runder 5000 t. Flott førermiljø. Den reverserbare køleviften er flott. Kjørte 1470 D før, den var mye upresis på hyttesvingen. Vi har problemer med batteriene i E- mod. Har bytta begge batteriene to ganger på et år. Noen andre som har samme problem?

Användarvisningsbild

Re: Dåligt med utrymme i E-modellerna

Engstrand  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#147979 Nu var annonsen borta. Men var det det den 1210an jag tror att de var så beror inte försäljningen på maskinen iaf....

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).