Bilar

Kombinstument nissan navara d22

2 inlägg 325 visningar 1 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Kombinstument nissan navara d22

Williamm  
#905398Hej!
Jag blev frågad att hitta o byta instrumentpanel (helt död) på en navara d22.
Slår jag in regnr på bildelsbasen så får jag upp 9st instrumentpaneler som ska passa. När jag ringer säljarna och uppger regnr så säger dem att det inte passar och att det inte finns ett enda på hela bildelsbasens datasystem som passar. Hur går det ihop?
Alla jag hittat har olika kåder på klisterlappen bakpå, ebay listar sina beg instrument efter en annan kod så de svenska inte ens fotar.

Någon som vet? Det är ju en vanlig bil så det borde vara lätt att hitta delar tycker jag.
Kolla jag på navaraforum i Austaralien så byter det instrument när belysningen går sönder lite hur som utan att någon verkar bry sig om någon kod.

Det sägs att tyska bilar ska vara svåra och japaner mycket bättre, det verkar inte så just nu.

TS
Användarvisningsbild

Re: Kombinstument nissan navara d22

Williamm  
#905416Problem löst. Jag hade fått fel nummer att söka med. Ett foto på en klisterlapp där det sår AR VL175/wbgc Efter att fråga lokala nissan åtf så fick jag veta att jag ska leta efter 24 820 VL17E och då klarnade det. Dock så har jag inte hittat något än, de verkar vara slutsålt just nu.

TS
 Besvara 
  • Sida 1 av 1
Annons:
Stihl
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).