Motorsåg och handhållet

Var jag kan hitta vevhuspackningen

3 inlägg 1162 visningar 2 följer Svara, dela mm...  
Husqvarna
Användarvisningsbild

Var jag kan hitta vevhuspackningen

JavierDavid  
#822627Hej, jag köpte nyligen en Husqvarna 380 CD motorsåg och undrar var jag kan hitta vevhuspackningen för halvorna. Jag kontaktade skogsverktyg via e-post, men de hade inga tillgängliga. Dessutom har jag en ny kolv och cylinder till 380:an, tillsammans med en ny vevaxel avsedd för röjsågen 165, som jag planerar att använda eftersom den är kompatibel.

TS
Husqvarna motorsågar

Re: Var jag kan hitta vevhuspackningen

Avslutat-05  
JavierDavid skrev:Hej, jag köpte nyligen en Husqvarna 380 CD motorsåg och undrar var jag kan hitta vevhuspackningen för halvorna. Jag kontaktade skogsverktyg via e-post, men de hade inga tillgängliga. Dessutom har jag en ny kolv och cylinder till 380:an, tillsammans med en ny vevaxel avsedd för röjsågen 165, som jag planerar att använda eftersom den är kompatibel.

Kolla på eBay å sök på amerikanska namn så borde du finna , alternativt kolla mot Asien .
Kul Projekt !

Besvara 
  • Sida 1 av 1
Annons:
Arevo
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).