Skogshistoria

Svenskarna och skogen del 1, fråd ved till linjeskepp

5 inlägg 8775 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Svenskarna och skogen del 1, fråd ved till linjeskepp

Kristina Häggström  
#694966 Hej!
Jag söker "Svenskarna och skogen del 1, från ved till linjeskepp" skriven av Lars Kardell.
Boken är slutsåld sedan länge hos åf. Är det någon som möjligtvis har en aning om var jag kan köpa denna? 😀


Senast redigerad av Kristina Häggström tor 21 jan 2021, 01:38, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Svenskarna och skogen del 1, fråd ved till linjeskepp

Torbjörn Johnsen  
#694978 Det är ett riktigt praktverk! Jag har ett ex men jag vill inte göra mig av med det. Men om du vill låna boken kan du skicka din adress så skickar jag över den till låns ett tag.

Användarvisningsbild

Re: Svenskarna och skogen del 1, fråd ved till linjeskepp

Lars Lundqvist SLU  
#695280 Den finns att låna på 34 bibliotek runt om i landet, och kan då fjärrlånas till ditt närmaste bibliotek.

http://libris.kb.se/bib/9101989

Användarvisningsbild

Re: Svenskarna och skogen del 1, fråd ved till linjeskepp

Kristina Häggström  
#695471
Torbjörn Johnsen skrev:Det är ett riktigt praktverk! Jag har ett ex men jag vill inte göra mig av med det. Men om du vill låna boken kan du skicka din adress så skickar jag över den till låns ett tag.

Ja visst är det!
Har tidigare lånat boken på bibliotek, kan även låna den igen men skulle gärna ha den hemma i bokhyllan. Tack för ditt fina erbjudande!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Svenskarna och skogen del 1, fråd ved till linjeskepp

Camaro1969  
#695484 att de inte trycker upp fler exemplar av denna bok...

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).