Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Patu 40 CF Instruktionsbok

4 inlägg 2798 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Patu 40 CF Instruktionsbok

Joy  
#564833 Har införskaffat en Patu 40 CF stegmatare med vinsch och eget hydraul system. Jag letar efter instruktionsbok men undrar om någon kan hjälpa till.

Joy



   TS
Användarvisningsbild

Re: Patu 40 CF Instruktionsbok

Krister_81  
#564841 Tror du enklast får rätt manual om du tar kontakt med Kesla direkt. (Antti Kaksonen till exempel)
Vi fick både reservdelsmanual och instruktionsbok som pdf baserat på stegmatarens serienummer.
Det vi fick var dock skrivet på Finska, men kan hända det finns översättningar.
Kollade dock snabbt att vår manual inte hade med eget hydraulsystem eller vinch, Så jag tror inte den ger mycket hjälp.
.Krister

Avatar Fallback

Re: Patu 40 CF Instruktionsbok

ÅsaNisse  
#564939 40cf?? Menar du 40 lf? I så fall har jag instruktionsbok om du söker några uppgifter. Vill inte lämna ifrån mig boken, men kan kolla uppgifter.

Avatar Fallback

Re: Patu 40 CF Instruktionsbok

Joy  
#564970 Hej, nej Patu 40 CF Stegmatare med vinsch och eget hydraul system. Försökte kopiera en länk men tror inte det lyckades. Sök på Patu 40 CF så hittar du en PDF från Rosenqvist maskiner där finns både LF och CF.
Jag har mailat Kesla idag och hoppas på napp.


http://www.solhem9.se/broschyrbank_skog ... F_40CF.pdf

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).