Traktorer och processorer

Klassiker

7 inlägg 3187 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Klassiker

Laxforsen  
#520194 Hej på er därute.
Jag är helt ny här på detta forum men jag fastnade direkt för det när jag satt och och läste en massa gamla inlägg när det gällde traktorn Holder. Vi har själva en sådan här på stället och är väldigt nöjda med den. Det är ju en super maskin till att ta sig fram och mjuk i hela sin rörelse, inget kastande runt i hytten här inte. Men nu verkar det som att den nog får lämna oss då den har blivit överflödig. Det är en bra och snällkörd maskin av märket Holder A60.Jag undrar lite om det fortfarande finns intresse i dessa? Vore lite kul om det var så. Väntar spänt på att se vad ni shriver. :roll:



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Klassiker

Hema  
#520196 Visst finns det intresse, dock börjar väl vissa reservdelar bli svårfunna om det är en äldre modell.

Användarvisningsbild

Re: Klassiker

Laxforsen  
#520198 Tydligen så är det inte så svårt. Det är ju ganska så lätt att hitta delar i Tyskland till väldigt bra priser. Börja med att ladda ner reservdelslista på holder.com och sedan är det bara att söka.

   TS
Avatar Fallback

Re: Klassiker

Hema  
#520205
Laxforsen skrev:Tydligen så är det inte så svårt. Det är ju ganska så lätt att hitta delar i Tyskland till väldigt bra priser. Börja med att ladda ner reservdelslista på holder.com och sedan är det bara att söka.

Oki låter bra. Att det skulle vara lite problem va det fd. återförsäljare av Holder i Lomma (osäker på ort). Men bra bra att det var fel.

Vilken version har du, samt har den lastare?

Användarvisningsbild

Re: Klassiker

Laxforsen  
#520209 Det är en A60, ingen lastare, men frontlyftare för en hydralisk plog och ett pall lyftaragreggat bak. Allt genomgånget och renoverat.

   TS
Avatar Fallback

Re: Klassiker

Hema  
#520216
Laxforsen skrev:Det är en A60, ingen lastare, men frontlyftare för en hydralisk plog och ett pall lyftaragreggat bak. Allt genomgånget och renoverat.

Låter bra.

Avatar Fallback

Re: Klassiker

Hema  
#524080
Laxforsen skrev:Det är en A60, ingen lastare, men frontlyftare för en hydralisk plog och ett pall lyftaragreggat bak. Allt genomgånget och renoverat.

Har du sålt den?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).