Socialt (mer om oss)

Ny reportage/artikel avdelning på Skogsforum

2 inlägg 1406 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Ny reportage/artikel avdelning på Skogsforum

Fredrik Reuter  
#495713 I och med den nya versionen av Skogsforum så har vi driftsatt en ny avdelning för våra reportage och artiklar på Skogsforum. Det är helt vanliga trådar som är finns här, så det är alltså en del av forumet. Skillnaden är nu att vi kan märka trådar som artiklar och visa dem i ett separat flöde - bra va!

Du hittar de senaste artiklarna via adressen skogsartiklar och det är även via den sida som du i botten hittar länken för att söka efter alla artiklar som finns.

Som ni märker så har det blivit några artiklar de senaste åren. Eftersom det är vanliga trådar så är det inte bara artiklar från mig och Torbjörn. Detta är extra kul och visar på hur en stark community ska fungera. Vilken medlem som helst kan alltså skriva trådar som sedan blir artiklar. Är du sugen på att skriva en fördjupande skoglig text eller kanske ska göra något besök eller liknande - kontakta oss!

Hittar vi trådar som vi anser borde vara artiklar så kontaktar vi medlemmen och frågar om det är ok att det blir en artikel - tillsammans hjälps vi åt att utveckla vår skog och skogsbruk!

En artikel framhävs mer än vanliga trådar men förutom förmodat läsvärde är det inte någon annan skillnad.

Vi hoppas detta kommer bli en bra funktion, vad tycker du?




   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Ny reportage/artikel avdelning på Skogsforum

Flax12  
#495732 Det där är bra. Då blir det lite lättare att hitta rätt. Kan bli lite mycket att leta bland dom vanliga trådarna ibland :-bd

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).