#26732Hej
Mitt första inlägg här.
Hittade en PDF broschyr på 911.4
http://shop.mediahandler.se/pdf/komatsu/Low_v911_4_b_gb08.pdf
Skördare
Valmet 911.4
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
Ellingsson -
#26736ingen som kan hitta på john deere ?
Ellingsson -
#26737tyckte hytten på 901 såg enorm ut
#26780Det där blir fint ska ni se!! Är ju hytten som varit nackdelen med tex 911an men nu blir ju ´det bra
Få se då vad dom nya boggiarna är för nånting. Dom ska vara ett mellanting mellan valmet nu och johndeere, inte resa sig som valmet men inte heller pressa neråt som john deere vad jag fått höra iaf.
Avverkar numer med en JD1270g!
#26813Valmet har väl haft pendelaxel sen första 901. Lr har jag fel?
#26828Säger vi som så. Prova en volvo 6300 grävare eller en huddig 960 och jämför framkomligheten...Bättre framkomlighet på pendel midja än bakaxel men på en skotare me pendelaxel under hytten så har du bättre komfort... Typ gamla valmet eller lokomo 929 skotare tex..
Eco Log 580/LM7000 Equipment above the competition
#26878inte tror jag att du har nå bättre framkomlighet på en skördare med vridmidja typ JD eller en valmet med pendelaxel.... Det är nog mer fördelar med en pendelaxel på en skördare tror jag.
Man kan ju undra varför valmet står så stadigt!?
Där har nog pendelaxeln en del....
Man kan ju undra varför valmet står så stadigt!?
Avverkar numer med en JD1270g!
#26922Så länge det finns midjelås så e de inte nån skillnad där men framkoligheten e bättre på midjependling...
Eco Log 580/LM7000 Equipment above the competition
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).