Skojigt/Galet

3 meters Stihl såg!

10 inlägg 5016 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

3 meters Stihl såg!

Blivande snickare  
#358375 Hittade denna på tori.fi för en stund sedan. Nån som känner sig hugad? :grin:
Säljes till högstbjudande! 8)



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: 3 meters Stihl såg!

JensSkoog  
#358382
Blivande snickare skrev:Hittade denna på tori.fi för en stund sedan. Nån som känner sig hugad? :grin:
Säljes till högstbjudande! 8)

Kan det vara en "Finlandsåg" - i konkurren till "Kinasågarne" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Sv: 3 meters Stihl såg!

Blivande snickare  
#358383
JensSkoog skrev:
Blivande snickare skrev:Hittade denna på tori.fi för en stund sedan. Nån som känner sig hugad? :grin:
Säljes till högstbjudande! 8)

Kan det vara en "Finlandsåg" - i konkurren till "Kinasågarne" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mycket möjligt, mycket möjligt! :grin:

Skulle det inte va nåt för vår norske Stihl Ambassadör att ställa i trädgården? :mrgreen:

   TS
Avatar Fallback

Re: 3 meters Stihl såg!

Hema  
#358384 Kan den hamna i Norge som rondellhund nära JensSkoog måntro? :)

Avatar Fallback

Re: 3 meters Stihl såg!

Ferguson system  
#358386 Folk prater om at Stihl ms 200 er den minste proffsaga. Får ikke det helt til å stemme :lol:

Användarvisningsbild

Re: Sv: 3 meters Stihl såg!

JensSkoog  
#358410
Blivande snickare skrev:
JensSkoog skrev:
Blivande snickare skrev:Hittade denna på tori.fi för en stund sedan. Nån som känner sig hugad? :grin:
Säljes till högstbjudande! 8)

Kan det vara en "Finlandsåg" - i konkurren till "Kinasågarne" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mycket möjligt, mycket möjligt! :grin:

Skulle det inte va nåt för vår norske Stihl Ambassadör att ställa i trädgården? :mrgreen:

Min trädgård är så minimalistisk att när jag går en sväng om huset, så måste jag fullföra runden, eftersom det inte går att vända om, så en 3 meters såg skulle nå in til grannen :lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: 3 meters Stihl såg!

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#358413
JensSkoog skrev:
Blivande snickare skrev:Hittade denna på tori.fi för en stund sedan. Nån som känner sig hugad? :grin:
Säljes till högstbjudande! 8)

Kan det vara en "Finlandsåg" - i konkurren till "Kinasågarne" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ser mera ut som en USA-modell, där är ju allting störst, bäst och vackrast :wink:

Användarvisningsbild

Re: 3 meters Stihl såg!

totte  
#358419 En finsk såg ser ut så här:

Bild

Användarvisningsbild

Re: 3 meters Stihl såg!

machonisti  
#358440 Står det något om hur mycket tanken rymmer, snickarn?

Avatar Fallback

Re: Sv: 3 meters Stihl såg!

Blivande snickare  
#358441
machonisti skrev:Står det något om hur mycket tanken rymmer, snickarn?

Hehe, tyvärr! :mrgreen:
Inte cylindervolym heller.. ;)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).