tis 14 okt 2014, 07:54#293777Behöver en skogsröjare omgående, en månad. 9 Euro netto, gratis boende i en stor hus, kläder och maskiner står arbetaren för.
Skriv gärna PM.
Eller aleksandra.forwork.eu
0048126237138
Skogsarbete
Behöver skogsröjare omgående
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
tis 14 okt 2014, 15:49#293826Vilket land skickas man till?
(Förlåt, kunde inte låta bli..
)
(Förlåt, kunde inte låta bli..
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
tis 14 okt 2014, 16:31#293835Jobben utförs i Sverige om ingen här har fattat det än. (Villket inte skulle förvåna iofs).
Har som sagt pågåt i några år
Men se de pocitivt. Man får mindre utgifter och jobbet utfört ändå
Så Svenska företagare. Sänk era priser så ni kanske kan vara med i konkuransen ett tag till. Innan ni slutar som tradarbranchen.
För att höja era röster (bla genom detta forumet) kommer ni ju inte att göra
Lycka till.......
PS:
Kunde inte låta bli.
Har som sagt pågåt i några år

Men se de pocitivt. Man får mindre utgifter och jobbet utfört ändå

Så Svenska företagare. Sänk era priser så ni kanske kan vara med i konkuransen ett tag till. Innan ni slutar som tradarbranchen.
För att höja era röster (bla genom detta forumet) kommer ni ju inte att göra

Lycka till.......
PS:
Kunde inte låta bli.
..
tis 14 okt 2014, 17:32#293841Svevia ringde mig för ett par veckor sedan angående röjning utefter ett viltstängsel, de hade hyrt in ett gäng Polacker för uppdraget som blev riktigt uselt utfört varför det blev ett backjobb. Självklart blir det inte bättre än så med underbetalda amatörer..
tis 14 okt 2014, 20:01#293861Dock ska ingen skugga falla över " amatörerna," i området där jag för närvarande arbetar, håller två Polacker på att för hand dra ris ur skogen. De startar prick 07.00 och lägger av prick 16.00. De arbetar synnerligen bra och lägger verkligen perfekta högar..
tor 16 okt 2014, 07:18#294068
Ooopps... fri konkurrens och marknadskrafter brukar ju vara populära käpphästar i detta forum. Så många gläds troligen storligen åt hennes ansträngningar att verka i "rätt" riktning.
herjman skrev:Kan ingen plocka bort den här lönedumparen från forumet, man blir ju bara irriterad!
Ooopps... fri konkurrens och marknadskrafter brukar ju vara populära käpphästar i detta forum. Så många gläds troligen storligen åt hennes ansträngningar att verka i "rätt" riktning.
DO, blir förbannad bara jag tänker på skitstövlarna.
tor 16 okt 2014, 07:47#294077Tycker det är bra att sådana som AlexandraPolen får lufta sina synpunkter. Är ju intressant att se hur vissa bolag ersätter och behandlar sin arbetskraft ......
Som uppdragsgivare tar man ju själv beslut på vilket bolag(arbetskraft) man vill ska utföra åtgärder på ens fastighet. Är du certifierad så har du ansvar för utförandet och arbetsförhållanden dessutom.
Som uppdragsgivare tar man ju själv beslut på vilket bolag(arbetskraft) man vill ska utföra åtgärder på ens fastighet. Är du certifierad så har du ansvar för utförandet och arbetsförhållanden dessutom.
tor 16 okt 2014, 08:00#294082Tyvärr informerar hon inte om skatter, arbgivaravgift, försäkringar, ev hängavtal (tjänstepension edyl) så det saknas en hel del parametrar att ta ställning till.
Vad får en inhemsk röjare ut i timmen i snitt efter skatt exkl nollåttapriser?
Vad får en inhemsk röjare ut i timmen i snitt efter skatt exkl nollåttapriser?
DO, blir förbannad bara jag tänker på skitstövlarna.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).