Skogsarbete

skotarförare

4 inlägg 4102 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

skotarförare

errol  
#217900 tjena jag är ute i etern och söker jobb med ljus och lyckta.

jag har kört div olika skotare i x antal år och är bra på det med.
skruvar och håller efter maskin jag kör och är noga med att det ska bli ett bra och snabbt utfört jobb så både markägare och maskinägare ska vara nöjda med mitt utförda arbete.
är utbildad mekaniker men har mitt hjärta i skogen som skotarförare.
är MER an villig på att sätta mig i skördare med och på så sätt kunna vara mer flexibel i mitt atbete.
gäller det manuellhuggning/fällning så har jag inga problem med att greppa motorsågen och fälla.

var än det i detta avlånga land finns någon intresserad av en som vet vad han gör och dessutom gör det bra så vill jag att ni hör av er till mig!



   TS
Avatar Fallback

Re: skotarförare

logging  
#218679 Hej errol ! Vi söker en självständig skotarförare som är nogran med maskin, likväl som att utföra ett snyckt och ansvarsfullt arbete. Vi jobbar mot att hålla en hög kvalite på utfört arbete ock narturligtviss en hög produktion, men inte på bekostnad av kvaliteten av utfört arbete. tjänsten omfattar tvåskift med en som kör halvtid, så det kommer att finnas möjlighet att köra mera tid om intresse finns. vi jobbar som en grupp där alla ska känna sig delaktiga i hur företaget utvecklas, om alla drar åt samma håll som innebär att företaget går bra med god ekonomi, så ska alla få ta del av det. maskinerna är en skördare rottne h11 uttagen januari 2013. skotaren jhondeere 1210 E uttagen 2012-07-15. företagett är i bolagsform och har funnits i 15 år. arbetsområdet är södra jämtland på uppdrag åt sca skog AB, så du måste ha grönt kort, om inte så finns möjlighet att få hjälp till det, bil ingår i tjänsten, för vidare innformation så kontackta ägaren Kristoffer Andersson tele 070-219 31 81 eller skördartelefon 070 670 29 90. tjänsten kan tillträdas efter överenskommelse. Handsjöbynsskogsentreprenad AB.

Avatar Fallback

Re: skotarförare

AndreasOls  
#218687 Tänk om alla företag kunde presentera sig på detta sätt, föredömligt. Hoppas att jobbsökandet går bra Errol.

Avatar Fallback

Re: skotarförare

JD 2006  
#218692
AndreasOls skrev:Tänk om alla företag kunde presentera sig på detta sätt, föredömligt. Hoppas att jobbsökandet går bra Errol.


Håller med där helt föredömligt nästan så man blev sugen själv....lite långt bara :sad:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar