tis 16 jun 2026, 21:02#912429Tips Skogsstyrelsens digitala träff om senaste forskning om rotröta är onsdagen den 17 juni kl 13-14
www.skogsstyrelsen.se/traffar-och-kurser/862/
Öppna kategorin
Tips Skogsstyrelsens digitala träff om rotröta
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
ons 17 jun 2026, 06:17#912435Full med krav på registerering av uppgifter... Nej, tack. Matar inte myndigheterna med mer information.
Oberoende, nyfiken självverksam skogsägare som försöker förvalta fädernesarvets skog till nytta för både djur, växter och människor. Långsiktighet före snabba cash. Det finns inga enkla mallar som funkar i alla lägen.
ons 17 jun 2026, 12:53#912443Jag anmälde mig nu även om det kanske är för sent, mötet startade för 45 min sen. Det står att inspelningen skickas i efterhand till alla som anmält sig, jag kan dela länkan till inspelningen här om jag får en sån tillskickad och den går att dela.
ons 17 jun 2026, 17:40#912454Här kommer en länk till inspelningen: https://events.teams.microsoft.com/even ... 3ee0972d4d
Inspelningen finns tillgänglig i 30 dagar.
Självvald väg i egen skog
Re: Tips Skogsstyrelsens digitala träff om rotröta
ons 17 jun 2026, 17:47#912455
@Mangan
Var det bra?
Mangan skrev:Här kommer en länk till inspelningen: https://events.teams.microsoft.com/even ... 3ee0972d4d
@Mangan
Var det bra?
Usus magister est optimus
ons 17 jun 2026, 19:10#912458
Har inte tittat på det än! 😎
Elis76 skrev:Mangan skrev:Här kommer en länk till inspelningen: https://events.teams.microsoft.com/even ... 3ee0972d4d
@Mangan
Var det bra?
Har inte tittat på det än! 😎
Självvald väg i egen skog
fre 19 jun 2026, 06:36#912508Tack för att du delade video. Intressant.
Förstår fortfarande inte varför de håller på med det här upplägget med registrerade möten istället för att bara spela in sin monolog och lägga upp det på hemsidan för alla.
Förstår fortfarande inte varför de håller på med det här upplägget med registrerade möten istället för att bara spela in sin monolog och lägga upp det på hemsidan för alla.
Oberoende, nyfiken självverksam skogsägare som försöker förvalta fädernesarvets skog till nytta för både djur, växter och människor. Långsiktighet före snabba cash. Det finns inga enkla mallar som funkar i alla lägen.
tis 23 jun 2026, 05:52#912607Jättebra föreläsning som sakligt går igenom punkt för punkt viktiga aspekter kring rotröta. Innehåller basal information som verkligen gynnar skogsägare när man ska ta beslut kring insatser i skogen. En del saker som var nytt för mig.
Bara att lägga ut för alla att se när man som helst behagar, tycker jag med.
Bara att lägga ut för alla att se när man som helst behagar, tycker jag med.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).