Traktorn i skogen

Köpråd av traktor, är okunnig

16 inlägg 1243 visningar 5 följer Svara, dela mm...  
Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: Köpråd av traktor, är okunnig

de_sync  
#909123Ifall någon tycker det är roligt att veta, spräckte min budget ganska ordentligt då jag hittade en väldigt fin 430 på auktion.
Var och tittade på den, även om jag inte kan mycket så var den enligt min bedömning väldigt fin, pga av jobb så hann jag inte provköra själv, men pratades vid både med säljaren och auktionsverket där de berättade att allting fungerar som det ska samt att de andra som varit intresserade hade sagt samma sak när de har provkört och jag litar på det, vet att iallafall de på auktionsverket är väldigt ärliga.
Lyckades även vinna med tillhörande skopa, bak plog, lunningsbalk samt kedjor. Totala priset blev dock 90k ifall jag räknar med avgifter från auktionen, väsentligt mer än vad jag hade tänkt från början :p
Väldigt spännande dock, är taggad på att få hem den!
Bilden är från auktionens hemsida, men den såg lika bra ut på nära håll förutom det vanliga som minimala torrsprickor på däck och någon hydraulslang.

TS
Lantmännen Maskin
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).