Öppna kategorin

Nya Blocket.

44 inlägg 7943 visningar 17 följer Svara, dela mm...  

Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.

Skapa gratiskontoLogga in

Nya Blocket.

hardman  
#899722Hallå på er alla. Vad tycker ni om "nya" blocket efter dom uppgraderat appen.
Själv tycker ja den vart helt värdelös . Totalt obrukbar. Väldigt synd när den var så bra och lätt.
Va tycker ni ??

TS

Re: Nya Blocket.

tallen100  
#899723Det blev skit att titta på 👎 👎 👎
Tyvärr är det väl numera vanligt att "förbättringar" istället blir försämringar.

Användarvisningsbild

Granstorp  
#899724Håller med fullständigt! Dessutom raderades alla meddelanden man fått via appen innan uppdateringen.

Bosse1  
#899728Kör på datorn men lika svårt att hitta där,vem är intresserad av "populära annonser" ? 🤣 och vad är "torget"?

Användarvisningsbild

Bax  
#899736Fruktansvärt! Helt hopplöst att söka, sökresultatet består till 99% av orelevant skit som stavas bara ungefär lika.
Vart tog industrimaskinerna (svarvar, fräsar, svetsar etc) vägen?
Och som skrivits tidigare, alla meddelanden försvann 😤

Användarvisningsbild

svampbob  
Bax skrev:Fruktansvärt! Helt hopplöst att söka, sökresultatet består till 99% av orelevant skit som stavas bara ungefär lika.
Vart tog industrimaskinerna (svarvar, fräsar, svetsar etc) vägen?
Och som skrivits tidigare, alla meddelanden försvann 😤

Mina meddelanden försvann inte fullständigt utan det senaste halvåret verkar vara kvar.
Nej det är verkligen svårt att se att något har blivit bättre.

Tralsmo  
#899750Ja märkte ingen större skillnad på blocket mot förra gången dom ändrade (när de nu va).

MEN NU
Tydligen behöver man mobilt bankid( vanligt går inte) för å logga in. Datumet när annonsen är inlagd kan man inte se längre, allafall inte oinloggad.
De här retar mig så in bängen.

Meddelandena är ju ointressanta om dom försvunnit för dom som har varit intressanta är ju dokumenterade via vanlig mall eller telefon ändå eftersom de är där ja fortsätter konversationen.

Sökfunktionerna har ju varit kontraproduktivt länge kan ja tycka.

Ja använder ju av princip inte appar, vad är fördelen me de (om de nu är nogon)?

Användarvisningsbild

Odalbonden  
#899753👎 För nya blocket.

Användarvisningsbild

Nyborg  
#899754Instämmer helt i alla inlägg! Hoppas att ansvariga för detta får denna feedback också.... 👎

Användarvisningsbild

svampbob  
#899755Nu är ju inte Blocket en mänsklig rättighet och funkar det såhär dåligt så gynnar det endast konkurrenterna.

Användarvisningsbild

Nyborg  
svampbob skrev:Nu är ju inte Blocket en mänsklig rättighet och funkar det såhär dåligt så gynnar det endast konkurrenterna.

Vilka konkurrenter finns det till Blocket? Kunde vara bra att lista dem här. Dock tror jag att det är allmänt vedertaget att använda detta, det syns mest... Om man inte gillar alla de förträffliga auktionssajterna...

Användarvisningsbild

svampbob  
Nyborg skrev:
svampbob skrev:Nu är ju inte Blocket en mänsklig rättighet och funkar det såhär dåligt så gynnar det endast konkurrenterna.

Vilka konkurrenter finns det till Blocket? Kunde vara bra att lista dem här. Dock tror jag att det är allmänt vedertaget att använda detta, det syns mest... Om man inte gillar alla de förträffliga auktionssajterna...

Nej det är dåligt med det men fortsätter Blocket så här så kommer dom att dyka upp.
Visst har FB marketplace? Vad säljs där? Jag använder inte FB så jag har inte koll.

Användarvisningsbild

Nyborg  
#899762Har inte heller fejsboken. Finns annat att syssla med. /Johan

Användarvisningsbild

Bert1  
#899764Annons utbudet är nog lika varierat som på blocket men sökfunktionen e inte den bästa där heller
Lantbruksnet.se är väl en sida annars
Själv har jag använt blockdroid app när jag har kollat blocket i telefonen tycker den har varit enklare men den funkar inte för tillfället är något som ändrats sen den stora uppdateringen står det men det jobbas på de

alias  
#899774Man blir ju milt sagt brydd över det magra resultatet när man gör en sökning på Blocket efter den senaste uppdateringen (utöver den försämrade layouten) - en sökning på "Valtra" i "skogs- & lantbruksmaskiner" gav 8 resultat och en sökning på "Ford" gav 1 ynka resultat.

Det är ju oerhört magert jmf med dagen före uppdateringen!

👎👎👎👎👎

MVH
Alias

Annons:
Arevo
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).