Traktorer och processorer

Eftermontera twintrac eller likvärdigt..

172 inlägg 88962 visningar 27 följer Svara, dela mm...  
Lantmännen Maskin

Re: Eftermontera twintrac eller likvärdigt..

Wrangler  
#862079Okej då kändes ju den lite snällare mot A105 som jag provade på för den gick i väldig snabbt 😅

Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

XM150  
#871434Hej, er det noen som har installert en xtra f/b el.hydraulisk spak ( som på high-tech modellene) som en løsning på twin track ombygning?

Användarvisningsbild

XM150  
#871436Varit intressant och veta hvordan man kan installer denne teknisk. Kanskje kun med en vändbrytare?? Nogon her inne som har gjort lösningen?

Användarvisningsbild

Fredi  
#871486Har du en 6000 seriens hitecmodell så finns det färdig kontakt bak i hytten för fram/back spak. Kanske behövs brytare till stolen för att bakre spaken skall fungera, kommer inte ihåg säkert. Installerade ett begagnat twintrac paket i min 6550 för några år sedan och till största delen var det bara plug and play.

Användarvisningsbild

XM150  
#871683Hej, tack for svar😊har en XM150 så det har varit intressant att prova dette.

Användarvisningsbild

XM150  
#890666Kjøpte original ledningsnett for enkelthetens skyld. Kjøpte en brukt vendegirspak. Blir bremsepedal og styring etter hvert. Istellet for bryter på setet så kjøpte jeg original hovedstrømbryter for väksling till twin track.

Användarvisningsbild

cornie  
XM150 skrev:Kjøpte original ledningsnett for enkelthetens skyld. Kjøpte en brukt vendegirspak. Blir bremsepedal og styring etter hvert. Istellet for bryter på setet så kjøpte jeg original hovedstrømbryter for väksling till twin track click here.

för att vara ärlig är det intressant att prova detta

Annons:
Stihl
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).