Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
Silverado 2500HD är från just under 6m till nära 6,8m lång Med enkla bakhjul 2,08 m till 2,46m bred med dubbla bakhjul. Specs för 3500 syns åxå i tabellen.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
#807954En gissning är ju att ingen pickis-intresserad människa skulle köpa en så ovanligt designad bil och dom som gillar elbilar kanske inte skulle köpa en sån pickis? Alltså fail/fail på båda fronter i värsta fall.
#820320"Driving Tesla Cybertruck: Everything You Need to Know!" Med viss reservation! Har nyss kollat även lite på vad Munro säger efter sin provkörning, han nämner att Cybertrucken även styr 10 Grader på bakhjulen vilket ger den en extra god manöverbarhet på lite trängre ytor. Dörrarna skall även gå att öppna om bilen är täckt av 2 cm is, om man bara först avlägsnar isen på den lilla ytan där man sätter fingret så att dörren öppnas med tillräcklig motoriserad kraft för att spräcka ispansaret. Vad gäller designen och materialvalet och specs så tilltalar det mig mer än avskräcker. Men jag avser nog ej att beställa någon om den alls får EU godkännande.
#820334AWD-versionen verkar väga in på ganska precis 3 ton. Reggar man den med tre passagerare så ska den klara att gå in som lätt lastbil.
Jag behåller min reservation från 2019 och hoppas på det bästa.
Here's to a logger who fills a need, from houses to paper, from one little seed. For those of you who wish to disagree, try wiping your arse without felling a tree.
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).